کد خبر : 1654952 | 19 آذر 1398 ساعت 19:50 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تشویق کالدرون در ورزشگاه آزادی (عکس)

گابریل کالدرون پس از پشت سر گذاشتن چند هفته پرتنش، با کسب پیروزی مقابل گل گهرسیرجان در ورزشگاه آزادی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی برابر استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ م نوزدهم، آخرین روزهای خوش گابریل کالدرون در پرسپولیس بود و این مربی پس از دو شکست پیاپی مقابل سپاهان و شهر خودرو و با توجه به شکستی که در هفته های ابتدایی مقابل تراکتور تجربه کرده بود، خشم هواداران پرسپولیس را خیلی زود دید.


این مربی طی هفته های اخیر و به دلیل شکست مقابل نفت مسجد سلیمان و تساوی مقابل ماشین سازی به شدت تحت فشار بود ولی حالا با کسب سه پیروزی متوالی برابر نفت آبادان (جام حذفی)، ذوب آهن و حالا گل گهر سیرجان بار دیگر با اقبال سکوهای آزادی مواجه شده است.


کالدرون امروز و پس از سوت پایان بازی که با پیروزی 2 بر 1 تیمش همراه شد، مثل همیشه راه خود را گرفت تا از تونل ورزشگاه آزادی خارج شود ولی با تشویق هواداران مواجه شد و پس از چند ثانیه از تصمیمش منصرف شد و به مقابل سکوها بازگشت تا به ابراز احساسات آنها پاسخ مثبت بدهد و سپس به رختکن برود و برای حضور در نشست خبری آماده شود؛ البته که در تشویق امروز سرمربی آرژانتینی، حرف های روز گذشته اش در کنفرانس خبری هم بی تاثیر نبوده است.

 

 

 

پرسپولیس در پایان هفته چهاردهم رقابت های لیگ نوزدهم  وبا یک بازی کمتر نسبت به استقلال که 26 امتیاز کسب کرده، با 25 امتیاز و هم امتیاز با سپاهان که این تیم هم یک بازی کمتر دارد، در رتبه سوم قرار گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها