کد خبر : 1654964 | 19 آذر 1398 ساعت 20:10 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی یک فغانی دیگر برای فوتبال ما می‌شود

علیپور: تازه شرایط خوبم را پیدا کرده‌ام

علی علیپور گفت: فکر می کنم ناظر بازی گل را به نام او ثبت کرده است.

علیپور: تازه شرایط خوبم را پیدا کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، علیپور پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران درخصوص بازی عنوان کرد: بازی خیلی سخت بود و گل گهر هم آمده بود نتیجه بگیرد. ما هرچه می آمدیم حمله می‌کردیم و توپ به اوت می‌رفت، می‌آمدیم عقب که بازیسازی کنند اما دروازه بانشان توپ را بلند می‌زد و این کار را برای ما به خصوص در نیمه اول سخت می کرد. نیمه اول خوب بازی نکردیم و البته کارشان منطقی بود که هر 11 نفر پشت توپ می ایستادند و این کار را برای ما سخت می کرد. باتوجه به صحبت های مربی در بین دو نیمه و در رختکن، نیمه دوم شرایط خیلی خوب پیش رفت و توانستیم به گل برسیم و برنده از زمین خارج شویم.

 

علیپور در پاسخ به این سوال که گل آیا به نام خودت ثبت شده یا نه، توضیح داد: بازی صنعت نفت آن فصلی که آقای گل شدم، دروازه بان حریف روی نقطه پنالتی بود که توپ را به او زدم و خورد به او و گل شد و گل به نام من شد. بازی با سایپا که شایعه پیش آمد که گل به خودی زدند، توپ را زدم خورد به پای مدافع سایپا و گل به نام من ثبت شد. بازی با پیکان هم از کنار زمین شوت زدم شیخ ویسی آمد بگیرد که توپ به دستش خورد و گل شد. این هم دقیقا همان شرایط است، توپ را که زدم در چارچوب بود و این که مدافع توانسته دفع کند، چون توپ در چارچوب مثل همان سه گل بود.

 

مهاجم سرخ ها راجع به نظر ناظر بازی گفت: من نظر ناظر را نپرسیدم اما فکر کنم گل را به نام من ثبت کرد. در ادامه راه باید بیشتر تلاش کنم تا دل هوادارانی که می آیند را شاد کنیم و پاسخ محبت های آن ها را بدهیم.

 

وی درخصوص خوشحالی اش با کالدرون عنوان کرد: ماهمیشه باهم خوب هستیم. مربی هم مثل ما رویش فشار است، آقای کالدرون نظر و اعتقاداتی دارد که ما به آن احترام می گذاریم و یک صحنه هم در محوطه جریمه پیش آمد صددرصد پنالتی بود. من از کمک داور پشت دروازه هم پرسیدم اما آن حرف را نزد. آخر بازی گفتم به خدایی که قبول داری، زیر لب گفتی پنالتی که آقا اشکان توجه نکرد که خندید و دیگر چیزی نگفت.

 

او درباره سوالی راجع به تراکتور گفت: من بازیکن پرسپولیس هستم و در تیم پرسپولیس بازی می کنم. تازه شرایط خوب را پیدا کردم و دوست ندارم اسیر حواشی شوم و سخت تلاش می کنم تا پرسپولیس و هوادارانش را خوشحال کنم.

 

علیپور درباره اینکه گل دوم پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر به نام او ثبت شده یا خیر گفت: من از آقای خورشیدی پرسیدم و او گفت که گل به نام من شده است. همانطور که توضیح دادم قبلا هم این شکلی شده بود و توپم با برخورد به بازیکن حریف تبدیل به گل شد که به نام من نیز شده بود. این را هم باید بگویم علیرغم اینکه در صحنه مشکوک محوطه جریمه گهر معتقدم پنالتی رویم اتفاق افتاده، این را هم باید بگویم که آقای خورشیدی واقعا در داوری حرف ندارد و جزو داورانی است که در این چند سال عملکرد خوب و بی نقصی داشته است. به نظرم ایشان می‌تواند بعد از اینکه این روزها اقای فغانی از ایران رفته‌اند به عنوان بهترین داور ایران شناخته شود و جانشین فوق العاده‌ای برای اوست. امیدوارم به جامعه داوری نیز توجه شود و آنها بتوانند در آسیا و تورنمنت های بین اللملی بدرخشند، همانطور که قبلا آقای فغانی باعث افتخار ما محسوب می‌شد و چه بد که این روزها در فوتبال ما نیست. امیدوارم آقای خورشیدی نیز به زودی در آسیا ‌و فوتبال جهان باعث افتخار ما شود.

دیدگاه‌ها