کد خبر : 1654974 | 19 آذر 1398 ساعت 20:23 | 68.7K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم باید مثل بایرن و یووه قهرمانی های متوالی بیاوریم؛

بیرانوند: باشگاه برای پول کالدرون کمک خواست، من هستم

دروازه بان تیم پرسپولیس می گوید حاضر است به مدیر عامل باشگاه کمک کند تا پول کالدرون پرداخت شود.

بیرانوند: باشگاه برای پول کالدرون کمک خواست، من هستم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان گفت: من قبلا هم گفتم که این هواداران نباشند، ما بازیکنان هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. من که در حدی نیستم صد هزار هوادار به ورزشگاه بیاورم.  اینها خودشان عاشق پرسپولیس هستند و خدا را شکر که آمدند. دست تک تکشان را می بوسم.

 

او درباره اینکه قرار است پول کالدرون را پرداخت کند، گفت: این یک شوخی است. در کل امیدوارم این اتفاق برای کالدرون نیفتد. او مربی خوبی است که خوب هم کار کرده و نتیجه گرفته. اگر باشگاه مشکل مالی داشت، من هفتاد هشتاد هزار دلار دارم که خانه هم نیست. یک جایی گذاشته ام. پول تو جیبی های تیم ملی است. برای اینکه مربی را از دست ندهیم، به کمک آقای انصاری فرد می روم ولی بابت این پول یک چک از او می گیرم که بعدا پول را به من پس بدهد. سود 20 درصد بانکی را هم از او می گیرم. (با خنده)

 

بیرانوند درباره صحنه گل تیم گل گهر افزود: در آن صحنه خیلی ناراحت شدم. به بچه ها هم گفتم که باید حتی پا برهنه به سمت توپ بروید تا به سمت دروازه نیاید. متاسفانه دو سه تا از بچه ها در حال بستن بند کفش بودند و تمرکز نداشتیم. این خیلی بد است. وقتی آخر بازی یک گل بخورید، احتمال 99 درصد می تواند مساوی شود.

 

دروازه بان پرسپولیس در مورد گروه آسیایی این تیم گفت: من در بعضی جاها خواندم که نوشتند پرسپولیس در گروه زندگی یا چنین چیزی. سوال من این است که چه تیم هایی در گروه ما هستند؟ الدحیل تیم اول قطر است در حالی که السد پنجم ششم است. پس نشان می دهد الدحیل از السد قوی تر است. می شود گروه مرگ. گروه ما واقعا خیلی سخت است. گروه مرگ را پرسپولیس دارد. التعاون عربستان هم یک امتیاز با صدر جدول یعنی الهلالی که قهرمان آسیا است، فاصله دارد.

 

گلر سرخ پوشان درباره اینکه چرا هر اتفاقی برای تیم های لیگ برتری می افتد پرسپولیسی ها محکوم می شوند و می گویند این تیم وابسته است گفت: من نمی دانم. خدا شاهد است که ما هم مانند دیگر تیم ها فقط 25 درصد دریافتی داشته باشیم. شنبه آخرین بازی نیم فصل ما انجام می شود و قاعدتا ما باید پنجاه درصد گرفته باشیم اما صحبت هایی که آقای انصاری فرد می کند باعث می شود تا ما به او احترام بگذاریم و بدون اینکه چیزی بگوییم سر تمرین پرسپولیس برویم. او سال ها در پرسپولیس بوده و حالا هم از مدیران خوب فوتبال ایران است بنابراین احترام او بر ما واجب است.بنابراین طبق آیین نامه باید 50 درصد تا نیم فصل گرفته باشیم اما ما تاکنون فقط 25 درصد گرفته ایم.

 

او درباره اینکه آیا برانکو هم به دلیل همین موضوع پول نگرفتن از پرسپولیس رفت گفت: من فکر نمی کنم ایشان به خاطر پول از پرسپولیس رفته باشد. او چهار سال در پرسپولیس بود و توانست 7 عنوان بیاورد و طبیعی بود که به دنبال چالش جدیدی باشد. به هرحال امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

 

بیرانوند درباره اینکه آیا پرسپولیس دوباره می تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد گفت: بعد از سه قهرمانی پیاپی، شرایط را الان برای ما سخت کرده است اما به دنبال این هستیم تا بتوانیم برای چهارمین بار پیاپی به این عنوان دست پیدا کنیم و اینکه بعضی ها می گویند نمی شود باید گفت چطور بایرن مونیخ هفت فصل پیاپی قهرمان شده بود یا یوونتوس هم به همین ترتیب. ما هم نباید با دو سه قهرمانی سیر بشویم.

 

او ادامه داد: برای این هواداران هم که شده نباید کم بیاوریم. شما امروز هواداران را دیدید؟ در این هوای سرد به ورزشگاه آمده بودند. من می گویم هواداران ما در بازی با تیم هایی همچون تراکتور و سپاهان به ورزشگاه نیایند، به نظر من هواداران باید در همین دیدارهایی مانند گل گهر بیایند چرا که همین تیم ها هستند که یقه ما را می گیرند. همین تیم ها، مانند گل گهر، نفت مسجدسلیمان، فولاد و ... یقه ما را می گیرند. ما به راحتی از پس تیم های بزرگ برمیاییم اما همین تیم ها هستند که در نهایت یقه تیم ما را می گیرد.

دیدگاه‌ها