کد خبر : 1654990 | 19 آذر 1398 ساعت 21:41 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: ال کلاسیکو؟ فقط به بازی فردا شب فکر می کنم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید مدعی شد به ال کلاسیکو که نه، که به بازی فردا شب مقابل کلوب بروژ فکر می کند.

زیدان: ال کلاسیکو؟ فقط به بازی فردا شب فکر می کنم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قطعیت دوم شدن رئال مادرید در مرحله گروهی در لیگ قهرمانان، دیدار فردا شب این تیم در مقابل کلوب بروژ تشریفاتی خواهد بود. زین الدین زیدان در نشست خبری این دیدار حاضر شده و ابراز امیدواری کرد ادن هازارد هر چه زودتر قادر به بازگشت به میادین باشد.

 

زین الدین زیدان گفت: "رئال مادرید همیشه برای تصویر و پرستیژ خود بازی می کند و ما قصد داریم روند نتایج خوب خود را بهبود بخشیم. نتیجه هم بسیار مهم است اما فراتر از آن ما می خواهیم نمایش خوبی ارائه دهیم. من انتظار بازی بسیار دشواری را دارم. کلوپ بروژ می خواهد به لیگ اروپا صعود کند و این مسابقه برای ما یک بازی دوستانه نبوده و دیداری در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان است که ما می خواهیم پیروز شویم.

 

1454183

 

چیزهایی وجود دارد که شما نمی توانید آن را کنترل کنید و آنچه ما می توانیم کنترل کنیم فوتبال است. در بقیه موارد من دخالت نمی کنم، اما مهمترین موضوع در حال حاضر بازی فردا است. من در دوران کارآموزی خود برای یادگیری مربیگری در اینجا خاطرات خوبی از بروژ دارم.

 

مصدومیت ادن هازارد؟ کادر پزشکی شرایط او را تحت کنترل قرار داده است. من امیدوارم هازارد زودتر بهبود یافته و پیش از موعد مقرر قادر به بازی کردن برای رئال مادرید باشد. مهم ترین موضوع است که ادن هازارد صبور باشد. این دوران روزهای خوبی برای هازارد و ما نیست، اما من امیدوارم او هر چه زودتر قادر به بازگشت به میادین باشد.

 

ال کلاسیکوی هفته بعد؟ در حال حاضر تنها موضوع مورد علاقه من بازی فردا شب است و ما فقط به کلوب بروژ فکر می کنیم. این تنها یک بازی فوتبال بوده و ما نیز می خواهیم در مستطیل سبز نمایش خوبی ارائه دهیم و باقی مسائل مهم نیستند."

دیدگاه‌ها