کد خبر : 1655001 | 19 آذر 1398 ساعت 23:15 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

سالزبورگ 0-2 لیورپول؛ شبی که صلاح، کلوپ را دق داد!

لیورپول با برتری 0-2 مقابل سالزبورگ صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

سالزبورگ 0-2 لیورپول؛ شبی که صلاح، کلوپ را دق داد!

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ و خصوصا محمد صلاح در شبی که موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند، در نهایت با درخشش در نیمه دوم مقابل سالزبورگ به برتری دست یافتند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شود.

 

لیورپول بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و محمد صلاح در همان دقیق چهار در موقعیتی بسیار خوب فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او از سمت راست محوطه با مهار استانکوویچ همراه شد.

 

سه دقیقه بعد، سالزبورگ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ابتدا آلیسون به زیبایی ضربه رابرتسون را مهار کرد و در ادامه نیز عکس العمل خوبی مقابل ضربه مینامینو نشان داد.

 

1458729

 

دقایقی بعد این لیورپول بود که دوباره صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سادیو مانه ابتدا توسط استانکوویچ مهار شد و در ریباند نیز مدافعان سالزبورگ مقابل ضربه نبی کیتا ایستادگی کردند.

 

در دقیقه 28 و روی پاس نبی کیتا، محمد صلاح صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل اول لیورپول شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 34 این بار محمد صلاح شانس خود را برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی امتحان کرد، اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس صلاح، این بار نبی کیتا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما ضربه او در مقابل دروازه با مهار استانکوویچ همراه شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در ابتدای نیمه دوم و روی پاس عمقی و فوق العاده مانه، محمد صلاح در مقابل دروازه باز هم تک به تک شد اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه سالزبورگ به بیرون رفت.

 

در دقیقه 48 این ارلینگ هالند بود که در محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس فرمینو، محمد صلاح باز هم تک به شد اما تلاش او برای جا گذاشتن دروازه بان حریف توام با ناکامی بود و ستاره مصری یک فرصت فوق العاده دیگر را نیز از دست داد.

 

1458730

 

1458731

 

اما در دقیقه 57 حملات لیورپول بالاخره نتیجه داد و این تیم به گل رسید. ارسال سادیو مانه توام با خروج اشتباه استانکوویچ شد تا نبی کیتا در مقابل دروازه بدون سنگربان با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

اما دو دقیقه بعد لیورپول به گل دوم رسید. این بار و روی پاس هندرسون، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک استانکوویچ را جا گذاشته و با یک ضربه زیبا از زاویه ای تقریبا بسته، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1458732

 

1458734

 

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و لیورپول مالکیت بازی را در دست گرفت. در دقیقه 73 مینامینو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به رابرتسون به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد محمد صلاح فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه او از درون محوطه توسط استانکوویچ مهار شد. در دقیقه 88 لیورپول باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه سادیو مانه بعد از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد تا در نهایت لیورپول با همان نتیجه 0-2 سالزورگ را مغلوب کند.

 

1458736

 

ناپولی نیز با برتری پرگل 0-4 مقابل خنک صعود خود به عنوان تیم دوم را قطعی کرده و بعد از لیورپول راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شد. سالزبورگ نیز علیرغم شایستگی های فراوان باید در ادامه فصل در لیگ اروپا به رویاپردازی های خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها