کد خبر : 1655019 | 20 آذر 1398 ساعت 01:57 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس پرز:

من و فاتی الگویی برای لاماسیا هستیم

مهاجم جوان بارسا امشب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان توانست گلزنی کند؛ ضمن اینکه از حالا همچون بازیکن تیم اول بارسا دستمزد دریافت خواهد کرد.

من و فاتی الگویی برای لاماسیا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با نتیجه 1-2 در زمین اینتر و در دیداری که برایش تشریفاتی بود، پیروز شد و نراتزوری را در خانه حذف کرد. هر دو گل بارسا را بازیکنان محصول آکادمی لاماسیا یعنی کارلس پرز و آنسو فاتی به ثمر رساندند.

برای پرز امشب یک شب به یادماندنی بود و با حضور 90 دقیقه ای خود، از این پس قراردادی همچون بازیکنان تیم اول بارسا خواهد داشت.

 

 

1458740

 

 

او در پایان بازی گفت:«به خاطر اولین بازی ام در لیگ قهرمانان بسیار خوشحالم. برای من بازی در اینجا یک رویا بود و گلزنی در این ورزشگاه افسانه ای فراتر از یک رویا. همه تیم به من تبریک گفتند. بازی دشواری بود ولی وقتی به گل رسیدیم، توانستیم کنترل بهتری بر توپ و میدان داشته باشیم. معتقدم شایسته‌ برد بودیم.»

 

تغییر قرارداد:« برای من چیزی تغییر نکرده است. من مثل سابق به تلاشم ادامه خواهم داد و سخت تمرین می کنم. می خواهم از فوتبال لذت ببرم و هر زمان مربی به من فرصت داد، از آن به خوبی استفاده کنم.»

 

گلزنی آنسو فاتی:« او یک استعداد باورنکردنی دارد. هر دوی ما الگویی برای لاماسیا هستیم. اینکه اگر بخواهید و باور داشته باشید، می توانید به تیم اول برسید. باشگاه به لاماسیا ایمان دارد.»

 

 

1458775

دیدگاه‌ها