کد خبر : 1655026 | 20 آذر 1398 ساعت 08:39 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: تغییر تاکتیک ما، سبب بردمان شد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد تا در دیدار با سایپا به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

طیبی: تغییر تاکتیک ما، سبب بردمان شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما درباره بازی روز گذشته برابر سایپا گفت: می‌دانستیم برابر تیم جوان و خوبی قرار می گیریم، به هیچ وجه حق سایپا اینجای جدول نیست. آنها تاکتیک خاصی را جلوی تیم ما اتخاذ کرده بودند و در نیمه اول به گل رسیدند. لغزندگی زمین باعث شد تا تیم ما کمی دچار مشکل شود.

 

وی در ادامه گفت: راه‌ها را امتحان کردیم اما وقتی متوجه شدیم که نمی توان با توجه به وضعیت زمین، روی زمین کار تاکتیکی کرد به توپ های هوایی روی آوردیم. تصمیم کادرفنی بود و فکر می کنم یک تغییر تاکتیک عالی بود، از این طریق گل زدیم و حتی اگر دقت می کردیم، می توانستیم بازهم گل بزنیم.

 

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان همچنین افزود: این برد بسیار به شخصیت تیمی ما کمک می کند، ما نشان داده ایم که در هیچ بازی به دنبال تساوی نیستیم و تنها برد می خواهیم. با این سه امتیاز اختلافمان نسبت به تیم‌های بالاتر از خودمان کمتر شد و با قدرت برای بازی های بعد می جنگیم. از طرف همه بازیکنان تیم، از هواداران ممنونم که این چهارده هفته کنار ما در گرما و سرما بودند و برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها