کد خبر : 1655030 | 20 آذر 1398 ساعت 09:20 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو امروز صبح جانشین آنچلوتی می‌شود

بعد از اخراج کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی از این تیم رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند گنارو گتوزو تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب خواهد شد.

گتوزو امروز صبح جانشین آنچلوتی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب کارلو آنچلوتی سرمربی سابق ناپولی توسط این باشگاه اخراج شد رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند تصمیم باشگاه برای اخراج آنچلوتی از دست کم یک هفته پیش گرفته شده بوده ولی مدیریت باشگاه قصد داشته این تصمیم را بعد از انجام اولین بازی باشگاه در لیگ قهرمانان علنی کند.

 

1458797

 

تنها ساعاتی بعد از پیروزی 4-0 ناپولی مقابل خنت بلژیک و راه‌یابی این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، آنچلوتی در هتل وزوویوو با دی‌لورنتیس رئیس باشگاه دیدار کرد و اخراج او در این هتل ابلاغ شد. سپس باشگاه بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده و این موضوع را اعلام کرد. رسانه‌های ایتالیایی سپس اعلام کردند که گتوزو امروز صبح رسما به عنوان سرمربی جدید ناپولی اعلام خواهد شد.

 

اسپورت مدیا ست مدعی شد که گتوزو پیش از این قراردادی تا ماه ژوئن 2021 با باشگاه امضا کرده است. گتوزو در شش ماه آینده 1.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و پس از آن هم هر فصل 3 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

 

اما اسکای ایتالیا مدعی شد که قرارداد گتوزو تنها شش ماهه خواهد بود و در آن گزینه‌ای خواهد بود که در صورت پایان لیگ و قرار گرفتن ناپولی در جمع چهار تیم اول جدول قرارداد او به شکل اتوماتیک تمدید خواهد شد. فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی هم این ادعا را در حساب توییتری خود اعلام کرد.

 

1458799

 

 

دیدگاه‌ها