کد خبر : 1655046 | 20 آذر 1398 ساعت 10:27 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: آنچلوتی می‌تواند در هر تیمی کار کند

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از اخراج کارلو آنچلوتی از ناپولی از او حمایت کرده و می‌گوید کارلتو آنقدر خوب هست که بتواند در هر تیمی کار کند.

لمپارد: آنچلوتی می‌تواند در هر تیمی کار کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی از این تیم که دیشب اتفاق افتاد، فرانک لمپارد سرمربی چلسی از او حمایت کرده و می‌گوید کارلتو مربی خیلی خوبی است و آنقدر خوب هست که بتواند در هر تیمی کار کند.

 

1458848

 

دیشب بعد از پیروزی 4-0 ناپولی مقابل خنت بلژیک که باعث شد صعود این تیم ایتالیایی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود، سه ساعت بعد از این پیروزی باشگاه ناپولی رسما اعلام کرد که سرمربی این تیم، کارلو آنچلوتی را اخراج کرده است. نتایج ضعیف در سری آ و شایعاتی درباره شورش بازیکنان در رختکن ناپولی از جمله مواردی بود که در هفته‌های اخیر آنچلوتی را تحت فشار گذاشته بود.

 

درحالیکه گفته می‌شود احتمال ورود آنچلوتی به لیگ برتر و بدست گرفتن سکان هدایت اورتون یا آرسنال که در حال حاضر بدون سرمربی هستند وجود دارد، فرانک لمپارد سرمربی چلسی از مربی ایتالیایی حمایت کرده و درباره او گفت:" من برای آنچلوتی احترام خیلی زیادی قائلم و برای او خیلی متاسفم. می‌دانم که این اواخر او کار سختی داشته. من مصاحبه او قبل از بازی ناپولی را دیدم. مثل همیشه او یک مصاحبه باکلاس انجام داد، آن هم در زمانی که کار برایش خیلی سخت شده بود. کارلتو همیشه روحیه و تسلط عالی دارد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" به نظر من آنچلوتی می‌تواند در هر کجای دنیا در بالاترین سطح فوتبال در هر تیمی کار کند".

 

دیدگاه‌ها