کد خبر : 1655061 | 20 آذر 1398 ساعت 11:20 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام توییتری از لوکاکو بعد از حذف اینتر(عکس)

لوک شاو ستاره یونایتد از حذف اینتر از لیگ قهرمانان برای طعنه زدن به روملو لوکاکو استفاده کرد که یونایتدی‌ها معتقدند به امید بازی در چمپیونزلیگ این تیم را ترک کرده و راهی اینتر شده بود.

انتقام توییتری از لوکاکو بعد از حذف اینتر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب اینترمیلان در مقابل بارسلونا 2-1 شکست خورده و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند، لوک شاو، مدافع منچستریونایتد از این فرصت برای طعنه زدن به روملو لوکاکو، بازیکن سابق این تیم و بازیکن فعلی اینتر استفاده کرد. اینتر حالا باید در لیگ اروپا بازی کند و ممکن است در این لیگ با منچستریونایتد روبرو شود. یونایتدی‌ها معتقدند لوکاکو به امید بازی در چمپیونزلیگ تابستان گذشته این تیم را ترک کرد و راهی اینتر شد.

 

1458870

 

لوکاکو که حالا تا پایان فصل دیگر قادر به بازی در لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر نیست از این پس باید به لیگ اروپا امید داشته باشد. رقابتهایی که تیم سابق او منچستریونایتد هم در آن حضور دارد و احتمال روبرو شدن این دو تیم با هم در این لیگ زیاد است. قرعه‌کشی مرحله بعدی لیگ اروپا هفته آینده انجام خواهد شد.

 

1458869

 

لوک شاو دلایل زیادی برای مسخره کردن هم‌تیمی سابقش داشت و چند ساعت بعد از شکست اینتر مقابل بارسا در سن‌سیرو در حساب توییتری خود به لوکاکو طعنه زد. او یک پست قدیمی از لوکاکو که او را در حال لبخند زدن با پیراهن تمرینی اینتر نشان می‌دهد و با یک ایموجی خنده کلمه UCL یعنی لیگ قهرمانان اروپا را در کنار خود دارد، بازنشر کرده و با استفاده از یک ایموجی چشمک نوشت: "خوش برگشتی".

 

1458868

 

به نظر می‌رسد لوک شاو مدتها منتظر بوده تا با یک توییت قدیمی از لوکاکو که علیه او منتشر شده بود تسویه حساب کند. لوکاکو پیش از آنکه یونایتد را ترک کرده و راهی ایتالیا شود توییتی منتشر کرد که آمار دوی سرعت بازیکنان یونایتد را نشان می‌داد و در آن مشخص بود که لوک شاو در بین بازیکنان این تیم کمترین سرعت را دارد. حالا لوک شاو بالاخره موفق شده در توییتر از لوکاکو انتقام بگیرد.

 

1458867

 

 

دیدگاه‌ها