کد خبر : 1655074 | 20 آذر 1398 ساعت 12:07 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

شفر رقیب آسیایی پرسپولیس را متوقف کرد

مربی آلمانی سابق استقلال در ادامه رقابت های لیگ امارات مدافع عنوان قهرمانی و یکی از رقیبان پرسپولیس در ACL2020 را متوقف کرد.

شفر رقیب آسیایی پرسپولیس را متوقف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق استقلال که روزهای پرحاشیه ای را در اردوی بنی یاس تجربه می کند بعد از اتفاقات رخ داده در بازی های جام اتحادیه و استفاده غیرقانونی از بازیکنان خارجی در زمین که منجر به برکناری ساشا شفر، فرزندش از کادر فنی شد شب گذشته در رقابت های لیگ امارات موفق شد الشارجه مدافع عنوان قهرمانی را با تساوی بدون گل متوقف کند.


الشارجه مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین این فصل امارات به تازگی در گروهی از ACL2020 قرار گرفته که پرسپولیس ایران هم حضور دارد از همین رو توقف آنها مقابل شاگردان سرمربی سابق استقلال می تواند خبر جالبی باشد. شفر که با بن یاس در رده نهم جدول قرار دارد در حالی به پنجمین تساوی در هشت هفته برگزار شده رسید که تنها یک بار در امارات طعم برد را چشیده است.


در این بازی شفر باز هم از آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی در ترکیب اصلی بهره نبرد تا نیمکت نشینی های هافبک بازیساز فصل قبل استقلالی ها ادامه داشته باشد، بازیکنی که با ورودش در جام اتحادیه امارات به عنوان هفتمین خارجی بنی یاس زمینه بازنده شدن این تیم و حذف آنها از گردونه رقابت ها شد.

دیدگاه‌ها