کد خبر : 1655090 | 20 آذر 1398 ساعت 12:48 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمد قائدی در آستانه صعود به بالاترین سطح جهان

رقیب برزیلی برابر فایتر ایرانی زانو زد

فایتر ایرانی در مسابقات معتبر کیک بوکسینگ جهان حریف برزیلی خود را در یک زمان کوتاه ناک اوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که خبر پیروزی یک فایتر ایرانی در یکی از بالاترین سطوح مسابقات کیک بوکسینگ برابر حریف برزیلی اش به گوش رسید.


محمد قائدی که چند سالی است به صورت حرفه‌ای وارد سازمان‌های مختلف کیک بوکسینگ در جهان شده، یکی پس از دیگری رقبای خود شکست می دهد و به عنوان نماینده ایران در سازمان انفیوژن حضور دارد.


این فایتر که تنها ایرانی در این سازمان کیک بوکسینگ به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با  ما از شکست حریف برزیلی خود می گوید: در مسابقات امسال ۳ مسابقه انجام دادم و هر ۳ حریفم را ناک اوت کردم. مسابقه بعدی من هم ۳۱ می سال ۲۰۲۰ در هلند برگزار می شود. زیر نظر بهرام جودری کار می کنم؛ مربی ای که برای من زحمات زیادی کشیده تا به اینجا رسیدم.

 

1458904


وی افزود: رقیب برزیلی من دیاگو بود که ۴۴ بازی حرفه ای داشت و در ۴۲ مسابقه پیروز شده بود. من هم ۶۲ مسابقه داشتم که ۵۸ برد در کارنامه ام ثبت شده بود. خدا را شکر از این مسابقه هم سربلند بیرون آمدم.
قائدی در پایان گفت: از ایران به جز من فرد دیگری در سازمان انفیوژن نیست، اما ۲، ۳ فایتر دیگر داریم که می توانند به این سطح برسند. من ۲۷ ساله هستم و همچنان می خواهم به مسیر پیشرفت خودم ادامه دهم.


 انفیوژن دومین سازمان برتر کیک بوکسینگ جهان به حساب می آید و اگر بتوانم در مسابقه ۳۱ می پیروز شوم، می توانم به بالاترین سطح که سازمان گلوری هست، برسم.

دیدگاه‌ها