کد خبر : 1655114 | 20 آذر 1398 ساعت 14:31 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش نشریه نزدیک به یوونتوس به حذف اینتر(عکس)

توتواسپورت روزنامه چاپ تورین و نزدیک به تیم یوونتوس تیتر یک شماره امروز خود را به شکست شب گذشته اینتر از بارسا اختصاص داده است.

به گزارش"ورزش سه"، اینتر شب گذشته در حالی برابر بارسا قرار گرفت که باید بر این تیم پیروز می شد تا به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه می‌یافت. بدون توجه به نتیجه بازی دورتموند و اسلاویا، اینتری ها فقط نیاز به سه امتیاز برای صعود داشتند اما در شرایطی که بارسا از اغلب نفرات ذخیره خود استفاده می کرد، نراتزوری 1-2 در سن سیرو مغلوب شدند.

نتیجه ای که هیچ کس تصورش را نمی کرد ولی بارسا با دو گل بازیکنان جوان خود، کارلس پرز و آنسو فاتی موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد.

گل دوم بارسا را فاتی در دقیقه 86 به ثمر رساند تا رکورد جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را با 17سال و یک ماه و ده روز به نام خود کند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که اینتر برای زدن گل برتری به آب و آتش می زد.

فاتی که فصل جاری و در 16سالگی توانست اولین بازی رسمی خود را برای بارسا انجام دهد، پدیده فصل این تیم است و از او به عنوان مسی آینده بارسا نام برده می شود.

نشریه توتواسپورت نزدیک به باشگاه یوونتوس هم تصویری از آنسو فاتی روی جلد خود کار کرده با این تیتر: «مسی جدید اینتر را تنبیه کرد.» حذف اینتر خوشحالی یوونتوسی ها را در پی داشت. یووه از هفته گذشته صعودش به یک هشتم نهایی مسجل شده بود و یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان است.

در عوض اینتر در سری آ تیم صدرنشین است و یوونتوس در رده دوم این تیم را تعقیب می کند. جنگ قهرمانی در سری آ بین همین دو تیم خواهد بود.

 

 

1458930

دیدگاه‌ها