کد خبر : 1655145 | 20 آذر 1398 ساعت 17:24 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

پای پلیس به دربی منچستر باز شد!

نژاد پرستی صورت گرفته علیه فرد و لینگارد، دو بازیکن شیاطین سرخ، در دربی منچستر باعث شده که پلیس به این مسئله ورود کند.

پای پلیس به دربی منچستر باز شد!

به گزارش "ورزش سه"، دو هافبک منچستریونایتد یعنی جسی لینگارد و فرد در جریان بازی این تیم مقابل منچسترسیتی  مورد سو استفاده نژادپرستانه قرار گرفتند؛ این اتفاق در حالی برای این دو بازیکن رخ داد که آن ها برای ارسال کرنر به کناره های زمین رفته بودند و در همین حین نیز هواداران سیتی علیه این دو شعار سر دادند.

 

در همین رابطه نشریات انگلیسی گزارش دادند که آنتونی برک 41 ساله که یکی از تماشاگران متهم به سر دادن شعارهای نژاد پرستانه در اتحاد بوده، توسط پلیس دستگیر شده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد و به نظر می رسد که طی روزهای آینده اطلاعات دیگری در این باره منتشر خواهد شد.

 

 

1458971

 

 

این اتفاق البته با واکنش اوله گنار سولسشر نیز همراه بوده است. سرمربی شیاطین سرخ در این باره گفت: " ما با لینگارد و فرد صحبت کرده ایم. آن ها نیز مثل من هستند. ما باید ثابت کنیم که همه انسان ها با یکدیگر برابر هستند. این چند روز برای جسی و فرد فوق العاده سخت سپری شده است."

 

 

 

1458972

 

 

از سوی دیگر کریس هیل، رئیس پلیس شهر منچستر، نیز در این باره گفته است: " من می خواهم از مردم به خاطر حمایت مستمرشان از این واقعه تشکر کنم. نژاد پرستی جایی در جامعه ما ندارد و می خواهیم با دستگیری خاطیان این مسئله را به اثبات برسانیم که ما چنین موضوعاتی را جدی می گیریم. ما درباره این ماجرا با یونایتد و سیتی همکاری های لازم را انجام می دهیم. "

دیدگاه‌ها