کد خبر : 1655190 | 20 آذر 1398 ساعت 21:36 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون اسپانیا؛ ما مسئول امنیت ال کلاسیکو نیستیم

فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد مسئول برقراری امنیت در دیدار بارسلونا و رئال مادرید نیست.

فدراسیون اسپانیا؛ ما مسئول امنیت ال کلاسیکو نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه و نیم بعد از به تعویق افتادن دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید، قرار است این بازی حساس و سرنوشت ساز هفته آینده و در تاریخ 18 دسامبر در استادیوم نوکمپ برگزار گردد، اما حواشی این دیدار روز به روز در حال افزایش است.

 

1459019

 

اما دوباره اتفاقات چند هفته قبل در حال تکرار است و در روزهای اخیر گروه های جدایی طلب در ایالت کاتالونیا خبر از برنامه ریزی برای انجام تظاهرات در روز بازی داده اند. در ساعات اخیر دوباره اخباری در مورد احتمال لغو ال کلاسیکو و یا حتی انتقال آن به یک استادیوم دیگر شنیده شده و حالا فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد آنها متولی برقراری امنیت برای این دیدار نخواهند بود. این در حالیست که امروز پلیس ایالت کاتالونیا اعلام کرد تلاش می کند این مسابقه در امنیت کامل برگزار شود.

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است: "مانند تمام بازی های رسمی، در مورد ال کلاسیکو نیز برای ما هیچ محدودیتی در مورد مسائل امنیتی وجود ندارد. با توجه به اینکه این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می شود، فدراسیون هیچ نوع مسئولیتی را در حوزه امنیت بر عهده نمی گیرد. همچنین فدراسیون فوتبال اسپانیا برای هماهنگی ورود تیم داوری به نوکمپ مطابق پروتکل های تعیین شده با نیروهای امنیتی در تماس خواهد بود."

دیدگاه‌ها