کد خبر : 1655197 | 20 آذر 1398 ساعت 22:46 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی: انتظار یک رئال مادرید قدرتمند را داریم

لیونل مسی، ستاره 31 ساله بارسلونا در مورد راز موفقیت خود صحبت کرد.

لیونل مسی: انتظار یک رئال مادرید قدرتمند را داریم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی چند روز قبل و برای ششمین بار عنوان توپ طلای فرانس فوتبال را از آن خود کرده و از این حیث در تاریخ فوتبال رکورددار شد. در آستانه دیدار حساس هفته آینده مقابل رئال مادرید، لیونل مسی مدعی شد مانند همیشه انتظار دارد مقابل یک رئال مادرید قدرتمند بازی کند.

 

لیونل مسی گفت: "من انتظار دارم مانند همیشه با رئال مادرید بسیار قدرتمندی مواجه شویم. بازی های رئال مادرید و بارسلونا همیشه خاص و ویژه هستند، اما دو تیم در شرایط فعلی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارند.

 

1457670

 

ششمین توپ طلا؟ همه جوایز ویژه هستند، هر کدام متفاوت بوده و اتفاق خاصی به شمار می آید. با توجه به سطح شخصی و فوتبالی امسال، این توپ طلا برای من خاص است. همه جوایزم ویژه هستند و هر کدام اهمیت خود را دارند و این توپ طلا هم همینطور است.

 

راز موفقیت؟ کار و تلاش، این روند باعث می شود که من بخواهم به رشد کردن، یادگیری و تلاش خود ادامه دهم. من از خودم مراقبت کنم و از آنچه انجام می دهم لذت می برم. من عاشق فوتبال هستم و همیشه علاقه دارم نکات جدیدی یاد بگیرم.

 

ناکامی های لیگ قهرمانان؟ صادقانه بگویم، گذشته همیشه وجود دارد، اما ما باید و باید از ابتدا شروع کنیم. این یک سال جدید و یک رقابت جدید است. ما باید از اشتباهات گذشته بیاموزیم، اما به زمان حال فکر کنیم و آنچه را که طی دو سال گذشته تجربه کردیم فراموش کنیم."

دیدگاه‌ها