کد خبر : 1655228 | 21 آذر 1398 ساعت 01:56 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو این بار در سطل لباس قایم نشد! (عکس)

خاطرات عجیب سالها قبل ژوزه مورینیو در خانه بایرن مونیخ این بار برای او تکرار نشد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در بازی رفت و در آخرین هفته های حضور مائوریسیو پوچتینو با هفت گل مغلوب بایرن مونیخ شده بود، امشب نیز نتوانست در مونیخ انتقام بگیرد و با قبول شکست 1-3، به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام امشب دومین شکست خود در دوران هدایت این تیم را پذیرا شد.

 

اما یکی از عجیب ترین خاطرات تاریخ دوران مربیگری ژوزه مورینیو به دیدار مقابل بایرن مونیخ مربوط می شود. در سال 2005 و در اوایل دوران حضور مورینیو در چلسی، او به خاطر جنجال های بازی مقابل بارسلونا محروم شده بود و نمی توانست تیمش را در دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ در آلمان همراهی کند.

 

1459130

 

ژوزه مورینیو بعدها در شبکه بی این اسپورت این خاطره عجیب را تعریف کرده و فاش کرد که برای ارتباط با بازیکنانش داخل سطل شستشوی لباس چلسی قایم شده و اینگونه خود را به رختکن رسانده است. اما برای لحظاتی در این سطل بسته شده و او احساس خفگی داشته است و در نهایت موفق شد با روی فاریا و دیگر اعضای کادر فنی تیم ارتباط برقرار کند.

 

اما امشب و بعد از 14 سال، ژوزه مورینیو که تیم جوانی را به میدان فرستاده بود نتوانست در مونیخ به پیروزی دست یابد و تیم او شکست 1-3 را پذیرا شد. البته مورینیو خاطرات خوب و بد دیگری نیز از بایرن مونیخ دارد؛ از فتح آخرین لیگ قهرمانان در سال 2010 روی نیمکت اینتر با شکست بایرن تا حذف در نیمه نهایی در ضربات پنالتی مقابل تیم یوپ هاینکس در قامت هدایت رئال مادرید.

 

1459127

 

1459126

دیدگاه‌ها