کد خبر : 1655253 | 21 آذر 1398 ساعت 11:50 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژسوس: دیگر کسی نمی‌تواند جلوی گل زدنم را بگیرد

گابریل ژسوس ستاره سیتی در دیدار دیشب این تیم مقابل دیناموزاگرب که در این بازی هت‌تریک کرد می‌گوید از این بابت خوشحال است و می‌خواهد همینقدر آماده بماند و به زدن گلهای پرتعداد ادامه دهد.

ژسوس: دیگر کسی نمی‌تواند جلوی گل زدنم را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس ستاره منچسترسیتی دیشب در آخرین دیدار منچسترسیتی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در خانه دیناموزاگرب سه بار دروازه این تیم را باز کرد تا تیمش با نتیجه 4-1 به پیروزی رسیده و با کسب 14 امتیاز با اقتدار به عنوان تیم اول گروه C راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود.

 

ژسوس مدتی پیش در یک برهه با مشکل در گلزنی مواجه شده و در هشت بازی پیاپی موفق به گلزنی نشده بود. اما او از زمانی که بعد از مصدومیت سرخیو آگوئرو به جای او به بازی گرفته شد در سه بازی موفق شده پنج گل به ثمر برساند که سه گل از این تعداد دیشب در مقابل دینامو به ثمر رسید.

 

1459195

 

مهاجم برزیلی منچسترسیتی در پایان بازی گفت:" این هت‌تریک برای من اتفاق خاصی است. من وقتی جوان بودم به چمپیونزلیگ فکر می‌کردم و می‌خواستم در این رقابتها بازی کنم و گل بزنم".

 

ژسوس در ادامه گفت:" گل زدن برای من لحظه خیلی خاصی است و هت‌تریک که دیگر اصلا قابل توصیف نیست".

 

1459194

 

ستاره برزیلی درباره احتمال بازگشت سریع آگوئروی مصدوم به ترکیب سیتی گفت:" من باید وظیفه‌ام را انجام بدهم و وظیفه‌ام گلزنی و کمک به تیم است. چه با توپ و چه بدون توپ. ماه گذشته که گل نمی‌زدم خیلی ناراحت بودم چون من باید گل بزنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. حالا که دوباره پایم به گلزنی باز شده خیلی خوشحالم و نمی‌توانم بایستم و باید همینطور به گل زدن ادامه بدهم".

 

دیدگاه‌ها