کد خبر : 1655308 | 21 آذر 1398 ساعت 16:45 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی – شهرخودرو؛ به دنبال کلین شیت طلایی

دروازه‌بان نساجی امیدوار است با عملکردی مناسب در جدال حساس برابر شهرخودرو، اشتباه خود در بازی قبلی را جبران کند.

حقیقی – شهرخودرو؛ به دنبال کلین شیت طلایی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که بعد از مدت‌ها دوری به لیگ ایران بازگشته و درون دروازه نساجی قرار گرفته، در هفته گذشته اشتباه عجیبی مرتکب شد تا ذوب آهن به گل دست یابد. حقیقی اما بعد از عذرخواهی بابت اشتباه خود از هم‌تیمی‌ها، کادرفنی و هواداران نساجی، اکنون تمام تمرکز خود را معطوف به بازی این هفته مقابل شهرخودرو کرده تا در این بازی خانگی بتواند با نمایش ایده آل و موثر خود، ضمن جبران اشتباه هفته گذشته بتواند در کسب نتیجه در این بازی نیز کمک کند.


تقابل ویژه او با یحیی گل محمدی و خصوصا مهدی رحمتی نیز می‌تواند از جذابیت های این بازی محسوب شود و باید دید علیرضا حقیقی موفق خواهد شد، بار دیگر با کلین شیت طلایی در این بازی، تیمش را در مسیر امتیازگیری و فرار از رتبه پایین جدول قرار دهد یا خیر.

 

البته علیرضا حقیقی که در اواسط نیم‌فصل اول به نساجی مازندران اضافه شد، در چهار هفته اخیر لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته در تمرین امروز نساجی در قائم‌شهر حضور داشت که در جریان این تمرین با اتفاق عجیبی مواجه شد.

 

چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی که شرایط چندان جالبی هم ندارد و برای بیشتر تیم‌هایی که در این استادیوم به میدان می‌روند دچار مشکل کرده، امروز وضعیتی داشت که موجب شد زیره استوک علیرضا حقیقی در جریان تمرینات دچار شکستگی شود.

 

 

 

عکس‌ها از: معین نادری

دیدگاه‌ها