کد خبر : 1655313 | 21 آذر 1398 ساعت 16:49 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدهای مهابادی با مهاجمی که بوی گل می‌دهد

ستاره این فصل فجرسپاسی توانسته با گل‌های خود کاکوها را امیدوار به بازگشت به لیگ برتر کند.

امیدهای مهابادی با مهاجمی که بوی گل می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بابا محمدی به نامی تکراری برای گلزن فجرسپاسی در فصل جاری تبدیل شده و داود مهابادی، سرمربی باتجربه فجرسپاسی را امیدوار کرده تا بتوانند شیراز را بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برسانند.


مهاجم سابق پیکان و پارس جنونی، در بازی امروز تیمش مقابل سپیدرود نیز بار دیگر موفق به برگزاری جشن گل شد و اکنون با هفت گل زده در رده سوم برترین گلزنان این فصل در لیگ آزادگان قرار دارد.


بابا محمدی که در فصل صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر نیز در قامت ستاره این تیم ظاهر شده بود و با گل‌های خود نقش پررنگی در این اتفاق داشت، اکنون برای زردپوشان شیرازی نیز همان روند را دنبال می‌کند تا روزهای طلایی برای کاکوها چندان دور از دسترس نباشد. 


فجرسپاسی که در این فصل با کنار هم قرار دادن ستاره‌های جوان و باتجربه به دنبال پایان دادن به حسرت چند ساله دوری از لیگ برتر است، بازیکنانی تاثیرگذار همچون سعید جلالی راد را در درون دروازه دارد که اکنون با 10 گل دریافتی جزو برترین خطوط دفاعی قرار دارد و بهروز هوشمند، میلاد غریبی، احسان علوان زاده و ایوب کلانتری نیز آنها را بیش از گذشته امیدوار به رقم خوردن این اتفاق می‌کند.


فجرسپاسی هفته آینده در حساس‌ترین دیدار خود به مصاف نود ارومیه صدرنشین خواهد رفت؛ دیداری که امتیاز آن از اهمیت بالایی برای دستیابی به مجوز صعود برای شاگردان داود مهابادی برخوردار است. 

دیدگاه‌ها