کد خبر : 1655320 | 21 آذر 1398 ساعت 17:20 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

توماس فرمالن:

مسی من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد

توماس فرمالن، هم تیمی سابق لیونل مسی در بارسلونا، تمجید ویژه‌ای از این فوق ستاره آرژانتینی انجام داد.

مسی من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر بازیکنی به اندازه فرمالن در طول دوران فوتبال خود تیم هایش را تغییر داده است. فرمالن سابقه حضور در تیم‌هایی نظیر بارسلونا، آرسنال و رم را داشته است. با این حال او در تابستان و در سن ۳۴ سالگی تصمیم گرفت قاره اروپا را ترک کند و راهی جی لیگ ژاپن و باشگاه ویسل کوبه شود؛ اتفاقی که باعث شد فرمالن بار دیگر با آندرس اینیستا در یک تیم قرار بگیرد.

 

فرمالن در مصاحبه ای پیرامون شرایطش در ژاپن گفت: " اینجا مردم بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و همین موضوع کار را برای سازگاری با شرایط آسان می‌کند. من در اینجا چند بازیکن را می‌شناسم که این امر نیز باعث آسان تر شدن کار من شده است. وقتی آندرس به اینجا آمد با خودم گفتم که این یک انتقال بسیار خوب است. ژاپن کشوری خوب با فرهنگی فوق العاده است. فرهنگ بزرگ اینجا یکی از بزرگترین دلایل تصمیم من برای حضور در ژاپن بوده است. "

 

1459326

 

فرمالن در ادامه مصاحبه خود درباره لیونل مسی و هم تیمی بودن با این ستاره آرژانتینی در بارسلونا نیز گفت: " من بسیار خوشحال هستم که توانستم با یکی از بهترین هایی که تا کنون در فوتبال حضور داشته هم بازی شوم. مسی من را به بازیکنی بهتر تبدیل کرد. این یک تجربه غیر قابل باور بود. من در تمرینات کارهایی از مسی می دیدم که برایم تعجب آور بود. دیدن مسی و اینکه چه کارهایی با توپ انجام می‌دهد برای من یک تجربه فوق العاده بود."

دیدگاه‌ها