کد خبر : 1655324 | 21 آذر 1398 ساعت 17:34 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای 3 امتیاز به تبریز سفر کرده ایم

مربی فولاد: فولاد بر اساس مهره جلو نمی رود

مربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد تیمش برای برد مقابل فولاد خوزستان به میدان می رود.

مربی فولاد: فولاد بر اساس مهره جلو نمی رود

به گزارش "ورزش‌ سه"، حمید رضا رجبی که در غیاب جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور حضور یافته بود، درباره این بازی عنوان کرد: متأسفانه جواد نکونام سرماخوردگی شدیدی داشت که به همین خاطر به نشست خبری نیامد و گفت که از شما عذرخواهی کنم. ما فردا مقابل تیمی شناخته‌شده و قوی بازی می‌کنیم. تراکتور از لحاظ بازیکنی هزینه زیادی کرده و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها کاپیتان‌های تیم ملی را در اختیار دارند و بازیکنانش می‌توانند در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.


وی ادامه داد: تراکتور نباید اینجای جدول (رتبه نهم) باشد و می‌توانست در صدر جدول باشد. تراکتور تیم قدرتمندی است و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. ما بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. شیمبا چهارکارته است و میثم دورقی و عباس بوعذار هم محروم هستند. چند بازیکن دیگرمان از جمله سینا مریدی، فرزاد جعفری و امیرحسین باقرپور را هم در کنار خود نداریم.


مربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که این تیم برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده است یا خیر، تصریح کرد: فولاد براساس کار تیمی و نظم تاکتیکی جلو می‌رود و براساس مهره‌هایش بازی نمی‌کند. ما نظم تاکتیکی خوبی داریم و در هفته‌های گذشته این موضوع را نشان داده‌ایم. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، اما نه اینکه به خاطر آن، بی‌مهابا حمله کنیم. ما به دنبال استفاده از نقاط ضعف تراکتور هستیم تا سه امتیاز را بگیریم.


رجبی در پاسخ به این پرسش که شاگردان نکونام چقدر به برنامه‌های خود تا نیم‌فصل رسیده‌اند، بیان کرد: پس از اینکه نکونام به فولاد آمد، نفراتی را به باشگاه معرفی کردیم تا آنها را جذب کنیم. با توجه به اینکه بودجه باشگاه فولاد محدود است، اولویت‌های اول ما جذب نشدند و بازیکنانی را گرفتیم که با توجه به بودجه باشگاه، منطقی بود. برنامه ما این بود که در نیم‌فصل اول، تیم خوبی روانه میدان کنیم و در نیم‌فصل دوم با تقویت کردن تیم، به رده‌های بالای جدول برسیم.

دیدگاه‌ها