کد خبر : 1655326 | 21 آذر 1398 ساعت 17:37 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع عنوان قهرمانی بدون بازی برد؛

در انتظار الکلاسیکو فوتسال بانوان؛ دوئل شریف - اردلان

رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به ایستگاه شانزدهم رسیده است و فردا با برگزاری پنج مسابقه دنبال خواهد شد.

در انتظار الکلاسیکو فوتسال بانوان؛ دوئل شریف - اردلان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت تنگاتنگ مدعیان لیگ برتر فوتسال بانوان، باعث آن شده تا هر چه به پایان راه لیگ نزدیک‌تر می‌شویم مصاف‌های جذاب‌تر و دیدنی‌تر را تماشا کنیم؛ البته در این میان، مشکلات عدیده مالی و اسپانسری و بعضا مدیریتی برخی تیم‌ها مسبب لطمه به لیگ می‌شود. با این اوصاف اما فردا رقابت های هفته شانزدهم با برگزاری پنج مسابقه و لغو یک دیدار دنبال می‌شود.

 

پارس آرایی‌ها نه به دلیل مشکلات مالی بلکه نوعی اعتراض به مسئولین ورزشی شیراز بخاطر تبعیض هایی که در حق دختران این شهر شده فردا در اصفهان به میدان نمی‌روند تا سه امتیاز شیرین در راه رسیدن به جمع مدعیان به حساب مدافع عنوان قهرمانی، نامی‌نو اصفهان واریز شود. هر چند که شاید برگزاری مسابقه می‌توانست برای نامی‌نویی‌ها تعداد گل زده بیشتری داشته باشد اما ماحصل انصراف پارس آرا، یک پیروزی سه گله بی‌دردسر است.

اما مهم‌ترین جدال هفته در مشهد دنبال می‌شود؛ دیداری که ملقب به الکلاسیکوی فوتسال بانوان است. تقابل اندیشه های فاطمه شریف و نیلوفر اردلان دو ستاره سالهای نه‌چندان دور تیم ملی با حضور ملی‌پوشانی چون سارا شیربیگی، آرزو صدقیانی زاده و ... که رقابت تنگاتنگی در راه رسیدن به کسب سهمیه پلی‌آف دارند و دیدار رفت را خودروسازان پایتخت پیروز شده اند.

 

مصافی که یک غایب بزرگ دارد و آن‌هم کسی نیست جز فرشته کریمی؛ ستاره‌ای که دیگر در لیگ پانزدهم به دلیل مصدومیت رباط صلیبی توپ نخواهد زد و این بازی هم مهم را هم غایب است!

در دیگر بازی های هفته هم تیم صدرنشین شرکت ملی حفاری اهواز در خانه از رهیاب گستر میزبانی می‌کند؛ جدال مسی‌های رفسنجان و شهروند ساری هم دیگر تقابل مهم هفته شانزدهم است که می‌تواند به جذابیت رقابت مدعیان برای کسب چهار سهمیه مرحله پلی‌آف بیفزاید.

 

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:
جمعه 22 آذرماه

* مس رفسنجان - شهروند ساری
* هیات فوتبال خراسان رضوی - سایپا تهران
* پویندگان صنعت فجر شیراز - دختران کویر مس کرمان
* پالایش نفت آبادان - هیات فوتبال شهرستان اصفهان
* شرکت ملی حفاری اهواز - رهیاب گستر تهران
+ نامی نو اصفهان 3 - 0 پارس آرا شیراز

دیدگاه‌ها