کد خبر : 1655331 | 21 آذر 1398 ساعت 17:48 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

لغو مسابقه فوتسال بانوان به‌خاطر تبعیض!

در ادامه مشکلات عدیده رقابت های بانوان، بار دیگر یک مسابقه مهم فوتسال لغو شد.

لغو مسابقه فوتسال بانوان به‌خاطر تبعیض!

به گزارش "ورزش سه" دیگر باید از لغو مسابقات ورزشی بانوان به ویژه در رشته های فوتبال و فوتسال، به عنوان یک اتفاق طبیعی نامبرد؛ موضوعی که در طول چند هفته اخیر چند بار متوالی تکرار شده است. لغو سریالی نوبتی بوده که یک هفته در لیگ فوتبال و یک هفته هم در لیگ فوتسال اکران می‌شود! اتفاقی اسف‌بار و ناراحت‌کننده که مشکل اصلی آن مشکلات عدیده مالی و اسپانسری و بعضا مدیریتی است.

 

این‌بار اما نوبت به لیگ برتر فوتسال بانوان رسیده است؛ فردا رقابت های هفته شانزدهم قرار است دنبال شود اما یکی از جدال های مهم هفته میان پارس آرا و نامی نو، به دلیل انصراف شیرازی‌ها برگزار نمی‌شود؛ شیرازی‌ها دلیل جالب توجهی را در قبال انصراف خود مطرح کرده‌اند.

مصطفی زارع مدیر عامل باشگاه پارس آرا علت این عدم حضور را نه مشکلات مالی بلکه نوعی اعتراض به مسئولین ورزشی شیراز بخاطر تبعیض هایی که در حق دختران این شهر شده، بیان کرد!

 

اتفاق عجیب آن‌که تا به امروز دو تیم شهرداری رشت و ستارگان دشت ورامین هم به دلایلی مشابه باشگاه پارس آرا، از لیگ کنار کشیده‌اند و باعث شده اند تا لیگ دوباره قرعه کشی شود؛ مشخص نیست اگر پارس آرایی‌ها تصمیم به انصراف بگیرند، آینده لیگ فوتسال بانوان چه می‌شود!

باید امیدوار بود که در آینده این لغو سریالی مسابقات، که روزی در لیگ فوتبال و روزی در لیگ فوتسال بانوان اتفاق می‌افتد دیگر رخ ندهد؛ امیدواری که به نظر نباید چندان به آن امیدوار بود چرا که در ورزش بانوان مشکلات عدیده‌ای نمایان است و معلوم نیست چه زمانی سرانجام این مشکلات خاتمه پیدا می‌کند؟

دیدگاه‌ها