کد خبر : 1655368 | 21 آذر 1398 ساعت 22:10 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

اشلی کول:

مسی و رونالدو هنوز بهترین هستند

اشلی کول، ستاره سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، اظهار امیدواری کرد که روزی یک مدافع، برنده توپ طلا شود اما تایید کرد که رخ دادن این اتفاق در دوره بازی لیونل مسی و کریس رونالدو دشوار است.

مسی و رونالدو هنوز بهترین هستند

به گزارش "ورزش سه"، مسی امسال در رقابت با ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، توانست برای ششمین بار برنده توپ طلا شود؛ در حالی که رونالدو نیز در 12 سال اخیر، 5 بار این جایزه را از آن خود کرد.

بسیاری معتقد بودند که فن دایک به دلیل نمایش های درخشانش در ترکیب لیورپول و تیم ملی هلند، شایستگی بیشتری برای کسب توپ طلای 2019 داشت و اشلی کول، مدافع چپ سابق تیم ملی انگلیس، هم اعلام کرد دوست دارد بار دیگر بعد از سال 2006 که توپ طلا به فابیو کاناوارو رسید، بار دیگر یک مدافع آن را از آن خود کند؛ با این وجود، همچنان مسی و رونالدو را بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا می داند.

او به اومنی اسپورت گفت:" رسیدن توپ طلا به یک مدافع دشوار است. شما می خواهید که بازیکنان دیگر پست ها به دلیل فصل خوبی که داشتند مورد تقدیر قرار بگیرند اما صادقانه بگویم، فکر نمی کنم بتوانید مسی و رونالدو را نادیده بگیرید.

 

1459379

 

1459380

 

کاری که مسی هر هفته انجام می دهد، طبیعی نیست. در مورد رونالدو هم همین طور. غیرمنتظره نبود که مسی این جایزه را برد اما بله، ما دوست داریم که روزی یک مدافع این جایزه را ببرد."

لسترسیتی در این فصل بار دیگر نمایش های درخشانی در لیگ برتر داشته و بن چیلول، مدافع چپ ملی پوش این تیم، هم یکی از ارکان اصلی روباه ها بوده است.

اشلی کول که خود زمانی که یکی از بهترین های دنیا در این پست بوده، در مورد هموطنش گفت:" به نظر من، چیلول و اندی رابرتسون بهترین مدافعان چپ حال حاضر لیگ برتر هستند.

او در تیم خوبی مانند لستر بازی می کند و بازی اش با تیم هماهنگ است؛ به طوری که هم می تواند در حمله شرکت و هم از فضای پشت سرش محافظت کند."

دیدگاه‌ها