کد خبر : 1655394 | 22 آذر 1398 ساعت 09:20 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یونایتد در ژانویه دو یا سه بازیکن لازم دارد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 4-0 این تیم مقابل آلکمار در لیگ اروپا ضمن تحسین عملکرد تیمش گفت شیاطین سرخ به دو یا سه بازیکن جدید نیاز دارند.

سولسشر: یونایتد در ژانویه دو یا سه بازیکن لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا موفق شد در اولدترافورد با نتیجه 4-0 آلکمار هلند را  شکست داده و به عنوان تیم اول گروه L از این گروه صعود کند. یونایتد در یک برهه ده دقیقه‌ای از بازی دیشب طوفانی بازی کرد و سه  گل به ثمر رساند و دو گل از این گلها توسط میسون گرین‌وود پدیده این تیم به ثمر رسید.

 

1459403

 

سولسشر در پایان بازی ضمن تحسین عملکرد تیمش در این بازی به ستایش گرین‌وود که امسال تا اینجا در لیگ اروپا بهترین گلزن یونایتد است پرداخت و گفت:" فکر کنم قبلا هم این را گفته‌ام که گرین‌وود بعد از بازی درخشانی که امروز انجام داد از همین فردا با پشتکار تمام در تمرینها شرکت می‌کند و در بازی‌های بعدی هم باز برای ما گل می‌زند. او همیشه همین کار را کرده و این برایش طبیعی است. چون گرین‌وود یک فوتبالیست بالفطره است".

 

سرمربی یونایتد همچنین تایید کرد که تیمش در ماه ژانویه به دو یا سه بازیکن جدید نیاز خواهد داشت. او در این باره گفت:" ما به دنبال این هستیم که در چند پست تیم را تقویت کنیم. اگر ما را با تیمهای دیگر مقایسه کنید می‌بینید که برای اینکه بتوانیم در پستهای مختلف از بازیکنان‌مان به صورت چرخشی استفاده کنیم به دو یا سه بازیکن جدید نیاز داریم. این در یک فصل بلند برای هر تیمی لازم است و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید".

 

دیدگاه‌ها