کد خبر : 1655399 | 22 آذر 1398 ساعت 10:25 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

داستان ملاقات عجیب و غریب مورینیو و سرمربی برنلی

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید هفته پیش، چند ساعت بعد از پیروزی تیمش مقابل برنلی در یک مرکز خرید، مربی برنلی را در مقابل خود دیده و هر دوی آنها از این بابت بسیار متعجب شده‌اند.

داستان ملاقات عجیب و غریب مورینیو و سرمربی برنلی

به گزارش "ورزش سه"،  ژوزه مورینیو بعد از آنکه شنبه هفته پیش تیمش در لیگ برتر برنلی را 5-0 شکست داد تنها به فاصله یک روز بعد که برای خرید از خانه بیرون رفته و وارد یک مرکز خریده شده بوده ناگهان شان دایک، سرمربی برنلی را در مقابل خود می‌بیند و از این بابت فوق‌العاده تعجب می‌کند. مورینیو از شدت تعجب چند کلمه نامناسب به زبان آورده ولی خیلی زود عذرخواهی می‌کند چون متوجه شده خانواده دایک هم آنجا هستند.

 

اما دایک، سرمربی برنلی هم درباره این حادثه گفت بعد از شکست برنلی تصمیم گرفته یک روز بیشتر در لندن بماند و سپس به محل کارش برگردد. شان دایک می‌گوید از روبرو شدن غیرمنتظره با آقای خاص خوشحال شده چرا که توانسته او را در جایی به غیر از زمین فوتبال ببیند و با او صحبت کند.

 

1459429

 

دایک در این باره گفت:" بگذارید یک داستان جالب برایتان بگویم. یک روز بعد از شکست بدی که در مقابل تاتنهام خوردیم، درحالیکه هشت و نیم میلیون نفر آدم در لندن زندگی می‌کنند من یکراست به کی برخوردم؟ ژوزه مورینیو!".

 

سرمربی برنلی در ادامه گفت:" آن لحظه هم برای او و هم برای من خیلی عجیب بود. ولی ما خیلی زود با هم اخت شدیم. مورینیو می‌گفت آنها تیم بهتری بوده‌اند و من هم گفتم نه، نبوده‌اند ولی واقعیت این است که حق با هر دوی ما بود. به هر حال، این هم از اتفاقاتی بود که در زندگی می‌افتد ولی باید قبول کنیم که خیلی جالب بود".

 

1459427

 

شان دایک در ادامه گفت:" راستش قیافه مورینیو متعجب‌تر از من بود. او مشغول دیدن قفسه‌ها بود که من او را دیدم و از کلاهش شناختم. بعد که سرش را بالا آورد از شدت تعجب یک حرف بد زد ولی زود گفت ببخشید، ندیدم همسر و بچه‌هایت هم اینجا هستند".

 

دیدگاه‌ها