کد خبر : 1655405 | 22 آذر 1398 ساعت 10:55 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

حریف احتمالی استقلال اولین جام را از دست داد

سوپرجام کویت به عنوان یکی از باارزش ترین جام های داخلی این کشور از دست حریف احتمالی استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان سر خورد.

حریف احتمالی استقلال اولین جام را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، الکویت که در دور اول رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید به مصاف الفیصلی اردن برود تا در صورت عبور از سد این حریف در مرحله دوم مهمان استقلال ایران در ورزشگاه آزادی لقب بگیرد، شب گذشته در مهم ترین بازی کشور خود اولین جام را از دست داد تا با این ناکامی در صدر اخبار ورزشی کویت قرار بگیرد.


سوپرجام کویت به عنوان یکی از باارزش ترین جام های داخلی این کشور شب گذشته در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه ملی شهر کویت میان القادسیه و الکویت برگزار شد که در نهایت حریف احتمالی استقلال در پلی آف ACL2020 با یک گل بازی را به حریف دیرینه خود واگذار کرد تا اولین جام از دست این باشگاه متمول سر بخورد.


تک گل جیمز آنوکیا در نیمه دوم این بازی حیثیتی و مهم کافی بود تا جام توسط کاپیتان القادسیه بالای سر برده شود و الکویتی ها در آستانه تغییرات گسترده در کادرفنی خود قرار بگیرند. هدایت الکویت برعهده حسام السید سوریه ای است و با این شکست احتمال برکناری او از سمتش در روزهای آتی افزایش یافته است.

 

دیدگاه‌ها