کد خبر : 1655406 | 22 آذر 1398 ساعت 10:56 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات دوی ماراتن پارالمپیک در توکیو

کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد تصمیمی برای انتقال دوی ماراتن در بازی‌های 2020 به شهر دیگری ندارد و این مسابقات در توکیو برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات دوی ماراتن پارالمپیک در توکیو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) اعلام کرد مسابقات دوی ماراتن در بازی‌های المپیک 2020 در شهر توکیو برگزار می‌شود.

 

به دلیل افزایش گرما در طول برگزاری بازی‌ها، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مسابقات دوی ماراتن و پیاده‌روی را از توکیو به ساپورو منتقل کرد.

 

کمیته بین‌المللی پارالمپیک بعد از بررسی وضعیت و آنالیز گرما و رطوبت در سال 2019 تصمیم گرفتند مسابقات دوی ماراتن در توکیو برگزار شود. 5 مدال دوی ماراتن روز 6 سپتامبر داده می‌شود.

 

اندرو پارسونز رئیس IPC در این باره گفت: سلامتی و رفاه ورزشکاران ما اولویت است به خاطر همین قبل از اینکه تصمیم نهایی را برای مسابقات دوی ماراتن در توکیو بگیریم همه داده‌ها را آنالیز کرده و با ورزشکاران صحبت کردیم.

 

وی افزود: اطلاعات مربوط به آب و هوا توسط کمیته پزشکی پارالمپیک بررسی شد که نشان داد زمانی که مسابقات دوی ماراتن برگزار می‌شود مطلوب است و امنیت دارد. وقتی با ورزشکاران صحبت کردیم پاسخ قاطع آنها این بود که می‌خواهند در توکیو بمانند.

 

دیدگاه‌ها