کد خبر : 1655414 | 22 آذر 1398 ساعت 11:35 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

جذاب ترین فریم از جام باشگاه های جهان

نمایش آکروباتیک روباه صحرا در دوحه

جام باشگاه های جهان 2019 در حالی به میزبانی دوحه استارت خورد که در اولین شب رقابت ها فریمی دیدنی از هنرنمایی روباه صحرا بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام باشگاه های جهان 2019 با جدال تیم های السد قطر میزبان رقابت ها و هینجین کشور کالدونیا از قاره اقیانوسیه آغاز شد تا زعیم با درخشش ستاره های سرشناس خود در ماراتنی 120 دقیقه ای به برتری 3-1 رسیده و راهی شش تیم برتر این تورنمنت شود.


این بازی اما در حالی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که انتشار فریمی دیدنی از نمایش آکروباتیک دو ستاره حاضر در میدان سر و صدای زیادی به راه انداخت، تصویری که بسیاری از رسانه های دنیا آن را پوشش دادند. بغداد بونجاح ستاره ملی پوش و الجزایری باشگاه السد به عنوان روباه صحرا در این صحنه با ستاره مشهور هینجین در حرکتی آکروباتیک برای ضربه زدن به توپ روی هوا اقدام کردند که عکاس حاضر در کنار زمین این صحنه را به زیبایی به تصویر کشید.


بونجاح در کنار پنج ستاره از سایر تیم های حاضر در جام باشگاه های جهان 2019 مورد توجه قرار دارد و ژآوی هرناندز اسپانیایی امیدوار است با روشن شدن موتور گلزنی های روباه صحرا بتواند به رویای خود و قطری ها برای مصاف با لیورپول در نیمه نهایی برسد، تقابلی که در صورت برتری در مصاف آتی عملی خواهد شد.

 

1459465

دیدگاه‌ها