کد خبر : 1655415 | 22 آذر 1398 ساعت 11:37 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ ستاره چلسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آمریکا

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ کشورش انتخاب شد.

رسمی؛ ستاره چلسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، جایزه بهترین بازیکن سال کشور آمریکا در اواخر هر سال میلادی اهدا می‌شود. این جایزه در واقع به بازیکنی اعطا می‌شود که در طول یک سال بهترین عملکرد را در تیم ملی آمریکا از خود به جای گذاشته است.

 

روز گذشته اما کریستین پولیسیچ، ستاره جوان و آینده دار باشگاه چلسی، برای دومین بار عنوان بهترین بازیکن سال کشور آمریکا را از آن خود کرد. پولیسیچ با ۲۱ سال ۸۵ روز سن جوان ترین بازیکن تاریخ آمریکا است که توانسته دو بار جایزه بازیکن سال این کشور را از آن خود کند. او حالا رکورد لاندن داناوان را شکسته که قبلاً با حدود ۲۲ سال سن به این مهم دست یافته بود.

 

1459466

 

پولیسیچ در سال ۲۰۱۹ آمار ۵ گل و ۳ پاس گل را برای تیم ملی آمریکا از خود به جای گذاشت؛ او همچنین در بازی‌هایی که برای آمریکا به میدان رفت ۵ بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او پس از دریافت این جایزه گفت: "من افتخار می‌کنم که به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آمریکا انتخاب شدم. همه نامزدها فصلی شگفت انگیز ما را پشت سر گذاشتند و می توانستند برنده این جایزه شوند. این یک سال بزرگ برای من چه در عرصه باشگاهی و چه ملی بود. هم تیمی های من خارق العاده هستند و من به پیشرفت هایی که کرده ایم افتخار می کنم. می خواهم از خانواده ام بخاطر همه حمایت های آن ها و هواداران ما که باورنکردنی هستند تشکر کنم."

دیدگاه‌ها