کد خبر : 1655421 | 22 آذر 1398 ساعت 12:26 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ویسنته دل بوسکه:

از همان ابتدا نباید الکلاسیکو به تعویق می افتاد

ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، معتقد است که به تعویق افتادن ال کلاسیکو از همان ابتدا کاری اشتباه بوده است.

از همان ابتدا نباید الکلاسیکو به تعویق می افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود دیدار الکلاسیکو در تاریخ ۲۶ اکتبر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و به دلیل نا آرامی‌های حاکم بر شهر بارسلونا این دیدار به تعویق افتاد. حالا اما مقرر شده که دیدار ال کلاسیکو روز چهارشنبه هفته آینده و به میزبانی بارسلونا برگزار شود.

 

با وجود این که تاریخ جدیدی برای دیدار الکلاسیکو معین شده اما هنوز هم نگرانی هایی بابت این دیدار و ناآرامی های ایالت کاتالونیا وجود دارد. دل بوسکه اما معتقد است که از همان اول نباید دیدار ال کلاسیکو به تعویق می افتاد. او در این باره گفت: " اگر تصمیم با من بود از همان ابتدا هم بازی ال کلاسیکو را به تعویق نمی‌انداختم. با عقب انداختن زمان بازی ال کلاسیکو به گروه های افراطی فرصت بیشتری برای آماده سازی دادیم‌. حالا این دیدار به کانون توجهات تبدیل شده و به نظرم ممکن است که اتفاق های بدتری نیز رخ بدهد."


دل بوسکه در ادامه گفت: " با این همه اما امیدوار هستم که در روز چهارشنبه همه چیز فوق العاده پیش برود تا چهره فوتبال در آن روز برنده باشد. فوتبال به همزیستی مردم کمک می‌کند و معتقد هستم که اگر تنها یک چیز بتواند باعث همدلی مردم شود، آن فوتبال خواهد بود."

 

1459478

دیدگاه‌ها