کد خبر : 1655422 | 22 آذر 1398 ساعت 13:15 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: هر وقت اسم من می‌آید بحث و جدل شروع می‌شود

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در یک مصاحبه درباره شادی جدید بعد از گلش که با نشان دادن علامت سکوت همراه است گفت هر وقت اسم نیمار می‌آید همه می‌خواهند بحث و جدل کنند.

نیمار: هر وقت اسم من می‌آید بحث و جدل شروع می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن درباره شادی بعد از گل جدیدش که چند روز پیش در جریان پیروزی 5-0 PSG مقابل گالاتاسارای توسط او به نمایش گذاشته شد و با قرار دادن انگشت اشاره روی دهان، یعنی به علامت سکوت بود، توضیح داد.

 

1459480

 

نیمار در جریان پیروزی مقتدرانه پاری سن ژرمن بر حریف ترکیه‌ای ستاره میدان بود. او در این بازی یک گل زد و یک پاس گل هم به کیلین امباپه داد تا یکی از ستاره‌های اصلی PSG در میدان باشد. نیمار زمانی که در دقیقه 46 بازی دروازه گالاتاسارای را باز کرد انگشت اشاره‌اش را روی لبهایش گذاشت، سر خود را به پایین خم کرد و پیامی ارسال کرد که در همه جای دنیا به عنوان دعوت به سکوت تفسیر می‌شود.

 

نیمار حالا در یک مصاحبه در توضیح این شادی بعد از گل خود گفت:" هر وقت اسم نیمار می‌آید همه می‌خواهند بحث و جدل کنند. این شادی بعد از گل جدیدی است که من درباره آن با دوستانم صحبت کرده‌ام. هدف من این است که بگویم قصد دارم همه چیز را فراموش کنم، کمتر صحبت کنم و بیشتر بازی کنم".

 

نیمار در ادامه این مصاحبه درباره دادن توپ به  ادینسون کاوانی، در زمان بدست آمدن یک ضربه پنالتی برای PSG گفت:" فردیت‌گرایی با فوتبال جور درنمی‌آید. من اگر می‌خواستم به فردیتم اهمیت بدهم تنیس بازی می‌کردم. ولی در فوتبال همه باید خوشحال و راضی باشند. کاوانی به آن گل نیاز داشت. او یک گل را از دست داده بود و هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. این بود که پنالتی را او زد و ما همه خیلی خوشحال بودیم".

 

دیدگاه‌ها