کد خبر : 1655430 | 22 آذر 1398 ساعت 13:30 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و جیدون سانچو در آستانه بازگشت به وطن

ترکش‌های برگزیت به کدام فوتبالیست‌ها اصابت می‌کند؟

در صورت جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا یا برگزیتِ بدون توافق دو طرفه فوتبالیست‌های انگلیسی ساکن در کشورهای اروپایی مجبور خواهند شد به کشورشان بازگشته و در لیگ برتر بازی کنند.

ترکش‌های برگزیت به کدام فوتبالیست‌ها اصابت می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش روزنامه سان در صورت انجام برگزیت بدون توافق یا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بدون اینکه توافقی بین دو طرف انجام شود، گرت بیل، جیدون سانچو و سه فوتبالیست دیگر انگلیسی که در کشورهای اروپایی به بازی مشغولند مجبور می‌شوند به بریتانیا برگشته و فوتبال را در وطن‌شان ادامه دهند.

 

بر اساس این گزارش در صورت اجرایی شدن برگزیت بدون توافق، چیزی در حدود 80هزار بریتانیایی که در حال حاضر در کشورهای اروپایی قاره‌ای مشغول کار هستند. جیدون سانچو، گرت بیل و سه فوتبالیست دیگر انگلیسی از جمله آنها هستند.

 

گرت بیل

ستاره ولزی رئال مادرید در صورت اجرای این سناریو مجبور خواهد شد به انگلیس برگردد و در این صورت به احتمال زیاد به منچستریونایتد خواهد پیوست.

 

1459495

 

جیدون سانچو

پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند که در آلمان شکوفا شده و دورتموند به هیچ وجه حاضر به واگذاری او نیست در صورت اجرای این سناریو چاره‌ای جز بازگشت به انگلیس نخواهد داشت. لیورپول، منچستریونایتد و چلسی از مدتی پیش به جذب سانچو علاقه دارند.

 

1459496

 

مارکوس مک‌گوین

هافبک سابق بارسلونا سال گذشته با پیوستن به بارسلونا دست به حرکتی جسورانه زد. اما او در حال حاضر در تیم ب بارسا بازی می‌کند ولی گفته می‌شود در اسپانیا آینده روشنی خواهد داشت.

 

1459493

 

جاناتان پانزو

پانزو که در دوران جوانی در چلسی حضور داشت توسط این باشگاه به موناکو واگذار شده و بعد از درخشش در تیم ب این باشگاه به تیم الف وارد شده و کارشناسان فرانسوی برای او آینده روشنی در لوشامپیونا پیش‌بینی می‌کنند.

 

1459492

 

رنالدو ویرا

هافبک سابق لیدز که در حال حاضر در ایتالیا با پیراهن سامپدوریا بازی می‌کند.

 

دیدگاه‌ها