کد خبر : 1655431 | 22 آذر 1398 ساعت 13:48 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ، در ماه ژانویه بارسا را ترک نمی‌کند

به گزارش رسانه‌های انگلیسی ایوان راکیتیچ با انتقالش به منچستریونایتد در ماه ژانویه مخالفت کرده ولی با اینحال ممکن است در تابستان آینده راهی اولدترافورد شود.

راکیتیچ، در ماه ژانویه بارسا را ترک نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبری که امروز رسانه‌های انگلیسی به آن پرداختند ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا که سه باشگاه منچستریونایتد، اینتر میلان و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتنش هستند با ترک باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه مخالفت کرده. این تصمیم راکیتیچ بعد از آن اتخاذ شده که او بعد از مدتی دوباره به ترکیب فیکس ارنستو والورده راه پیدا کرده است.

 

1455666

 

راکیتیچ در چهار بازی اخیر بارسا مقابل دورتموند، اتلتیکو مادرید، مایورکا و اینترمیلان در ترکیب فیکس بارسا حضور داشت. اما قبل از این بازی‌ها او بیشتر نیمکت‌نشین بود. به همین دلیل شایعات زیادی مطرح شده بود که حاکی از این بود که راکیتیچ قصد دارد امسال در ماه ژانویه بارسا را ترک کند.

 

بر اساس گزارش روزنامه‌های انگلیسی یکی از منابع نزدیک به بارسا فاش کرده که یک باشگاه لیگ برتری که نامی از آن برده نشده برای راکیتیچ درخواستی 13 میلیون پوندی به بارسلونا ارائه کرده است که به نظر می‌رسد منچستریونایتد باشد.

 

بر اساس این خبر، راکیتیچ دست‌کم تا پایان فصل در بارسلونا خواهد ماند ولی در تابستان آینده احتمال خروج او از بارسلونا وجود دارد و منچستریونایتد از همین حالا خود را برای تلاش در جهت جذب این ستاره کروات آماده کرده است.

 

دیدگاه‌ها