کد خبر : 1655446 | 22 آذر 1398 ساعت 14:43 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم

سرمربی سایپا امیدوار است با بهره‌گیری از انگیزه شاگردان جوان‌اش بتوانند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند.

صادقی: انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: کیفیت فنی تیم ما نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خیلی خوبی داشته و خوشبختانه طی چهار هفته اخیر مسابقات ما پخش زنده بود و همه مردم دیدند که ما چه تیمی داریم و چه فوتبالی ارائه می‌دهیم.

 

او با بیان اینکه فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم، ابراز کرد: متاسفانه در کسب نتیجه عملکرد خوبی نداشتیم ولی سعی داریم نقاط ضعف را در نیم‌فصل اول برطرف کرده و تیم را تقویت کنیم. به آینده تیممان خیلی امیدوار هستیم. تلاش و تمرین می‌کنیم و همه بچه‌ها با تمام وجود در خدمت تیم هستند و خیلی امیدوار هستیم در آینده، در نتیجه گرفتن هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

سرمربی سایپا درباره دیدار با پرسپولیس ابراز کرد: با تیم و بازیکنان بزرگی مسابقه داریم و مطمئنا بازی سختی خواهد بود. بازیکنان ما با توجه به جوانی‌شان انگیزه خیلی بالایی برای بازی مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس دارند و این مسئله فکر می‌کنم دیدار فردا را جذاب کند. فکر می‌کنم حریف سرسختی برای هر تیمی هستیم و امیدوارم فردا در کنار یک بازی خوب، نتیجه هم بگیریم.

 

صادقی درخصوص عملکرد ضعیف سایپا در گل زدن گفت: به نظرم ما فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم و حتی به محوطه جریمه و ۶ قدم هم می‌رسیم، اما باید دقت بیشتر در زدن ضربات آخر داشته باشیم. موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد می‌کنیم ولی واقعیت این است که ضربه‌های خوبی به سمت دروازه حریفان نمی‌زنیم. در این بخش نیز تمرینات خیلی زیاد و ویژه‌ای انجام می‌دهیم و مطمئنا بچه‌های ما در این زمینه بهتر می‌شوند.

 

او تصریح کرد: ما همه مسابقاتمان را بررسی کنیم و سعی در تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل داریم چون یک بخشی از مشکلات با تمرین و بخش دیگری با گرفتن بازیکن حل می‌شود.

 

سرمربی سایپا درباره اینکه چه بازیکن و به ویژه مهاجم خاصی مد نظرشان برای جذب در نیم‌فصل است، عنوان کرد: هنوز سه بازی دیگر تا نیم‌فصل داریم و درست نیست در این مقطع درباره آن صحبت کنیم ولی تیم را تقویت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها