کد خبر : 1655449 | 22 آذر 1398 ساعت 14:59 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: اشتباهات داوری به ما ضربه زده است

سرمربی تیم پارس جنوبی می گوید در نبرد فردا به حضور هواداران نیاز دارند تا به سه امتیاز برسند.

کمالوند: اشتباهات داوری به ما ضربه زده است

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد، اینچنین گفت:


کیفیت فنی و نوع امتیاز گیری سنخیت ندارد

 

تیم نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است و کادرفنی خوبی هم دارد و دیدار ما با این تیم می‌تواند بازی جذابی باشد. ما به اندازه‌ای که توقع داشتیم امتیاز کسب نکردیم، اما کیفیت فنی بازی‌ و نوع امتیاز‌گیری‌مان سنخیت ندارد. در بازی با فولاد هم ما تیم برتر بودیم از هر جهت، اما متأسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم، کما اینکه نمی‌خواهیم مشکلات تیم‌مان را پنهان کنیم، ولی شما ببینید چهار پنج مسابقه داوری به شدت تأثیرگذار بوده است از جمله بازی با فولاد.

 

اشتباهات داوری به ما ضربه زده است

 

گل بازیکن حریف به درستی به ثمر نرسید و اصلا کرنری نشده بود که این تیم به ما گل زد، یک ضربه پنالتی برای ما گرفته نشد و به طور کلی داوری‌ها روی خوش به ما نشان نداده است. توی بازی‌های مختلفی مثل دیدار با ذوب آهن و استقلال و فولاد اشتباهات داوری به ضرر ما بوده و ما از اشتباهات داوری ضربه خورده‌ایم.


تارتار تیم باکیفیتی را روانه میدان کرده است


 مهدی تارتار دوست خوب من است و تیمی خوب و باکیفیت را روانه مسابقات کرده است و امیدوارم به جز بازی فردا در تمام مسابقات موفق باشند. مهدی تارتار از دوستان قدیمی من است که در تیم پارس جنوبی هم زحمت کشیده است.

 

مسجدسلیمان شهر اولین هاست

 

 تیم مهدی تارتار بسیار تیم خوبی است و مردم مسجد سلیمان نیز بسیار خون‌گرم و با فرهنگ هستند و چندین بار توفیق داشته‌ام که در آنجا حضور پیدا کنم و مردمی هستند که از تیم‌شان خوب حمایت می‌کنند. مسجد سلیمان اولین شهری در ایران بوده که فوتبال در آن به صورت رسمی کلید خورده و مردم جنوب عشق و علاقه‌شان به فوتبال خیلی زیاد است مثل مردم جم. یادمان باشد توی این شرایطی که قرار داریم اما تیمی مثل نساجی با ۲۰ هزار هوادار الان ۹ هفته است که نتوانسته پیروز شود و ذوب آهن و سایپا نیز به همین ترتیب به پیروزی نرسیده‌اند. فوتبال همین است یک جاهایی مثل ذوب آهن با امکانات زیاد و شرایط خوب اما مقطعی از فصل به مشکل بربخورند و من امیدوارم با توجه به اینکه بازی خیلی خوبی تیم ما با فولاد بازی کرد امیدواریم در این بازی نیز بتوانیم جبران کنیم و نتیجه دل‌خواه را کسب کنیم.

 

هواداران بیایند

 

بازیکن محروم نداریم اما کاخا مصدوم است و باید عمل جراحی انجام بدهد. تیم نساجی ۹ هفته است که پیروزی نداشته اما تمام ورزشگاه پر از هوادار می‌شود و از تیم‌شان حمایت می‌کنند. تیم ما تیم بدی نیست و کیفیت فنی فوتبال خوبی داریم و یک مقدار بدشانس بوده‌ایم و تنها چیزی که ‌می‌تواند به ما کمک کند بعد از خدا حمایت هواداران‌مان است. از هواداران می خواهم تیمشان را تنها نگذارند تا در کنار آنها به سه امتیاز بازی برسیم.

دیدگاه‌ها