کد خبر : 1655467 | 22 آذر 1398 ساعت 16:19 | 68.1K بازدید | 0 دیدگاه

افشای جزئیاتی از زندگی شخصی رونالدو در تورین

الیزابت بورل، دختر افسانه یوونتوس یعنی فلیچه بورل، جزئیاتی از زندگی روزمره کریستیانو رونالدو و خانواده اش را فاش کرد.

افشای جزئیاتی از زندگی شخصی رونالدو در تورین

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در تابستان سال ۲۰۱۸ چمدان های خود را بست و رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد تا زندگی جدیدی را برای خود و خانواده اش رقم بزند؛ تورین شهری است که پس از ورود کریستیانو رونالدو عشق و محبت زیادی را به این بازیکن القا کرده است.

 


این فوق ستاره پرتغالی در منطقه ای لوکس و فوق العاده، واقع در شهر تورین زندگی می‌کند؛ جایی که برخی از هم تیمی های او و آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، نیز در آنجا زندگی می کنند.



یکی از همسایه های کریستیانو رونالدو، الیزابت بورل دختر افسانه باشگاه یوونتوس یعنی فلیچه بورل است. الیزابت بورل حالا در اقدامی جالب مصاحبه ای با نشریه کوریره دلاسرا انجام داده و جزئیاتی از زندگی روزمره کریستیانو رونالدو را فاش کرده است.

 

 

 رونالدو یک همسایه ایده آل

 

الیزابت بورل از کریستیانو رونالدو به عنوان یک همسایه فوق العاده و ایده‌آل یاد می‌کند؛ همسایه ای که سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند و هرگز باعث آزار و اذیت نمی شود:


" من اغلب کریستیانو رونالدو را با اتومبیل رولز رویسش می بینم. او را می بینم در حالی که هر روز با پنجره های رنگی اتومبیلش حرکت می‌کند. در گاراژ خانه او اما اتومبیل های دیگری نظیر لوتوس و ... وجود دارد. خانه او همچنین دارای یک استخر سرپوشیده زیبا و گلخانه‌ای بی‌نظیر است که در آن از گلهای رنگارنگ مراقبت می‌شود."

 

 

1459541



دختر افسانه یوونتوس در ادامه گفت: " من همچنین کریستیانو جونیور (پسر بزرگ رونالدو) را دائما در حال اسکیت بازی کردن در خیابان‌های منتهی به خانه کریستیانو می بینم. جورجینا(همسر رونالدو) نیز در اکثر مواقع مشغول نگهداری از کودکان خود است. دو قلو و یک کودک دیگر."

 

 

1459542



الیزابت بورل در پاسخ به این سوال که کریستیانو جونیور در خانه‌ای به آن بزرگی و به تنهایی چه کارهایی در طول روز انجام می دهد، گفت: "نه! او در بیشتر ساعات روز در خانه حضور ندارد. اکثر اوقات خود را در مدرسه یا باشگاه یوونتوس می‌گذراند. او حتی اگر علاقه به دوست شدن با کسی داشته باشد، می تواند با ۴ نوه من ارتباط برقرار کند. همچنین کودکان زیادی در آن منطقه وجود دارند و از این بابت مشکلی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها