کد خبر : 1655469 | 22 آذر 1398 ساعت 16:33 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

گروه آسیایی‌مان را دوست دارم؛

کالدرون: مشکلی با سیدجلال ندارم

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس می گوید مهدی ترابی بازیکن بسیار خوبی است که باعث لذت بردن همه در تیم می شود.

کالدرون: مشکلی با سیدجلال ندارم

به گزارش "ورزش سه"،‌ گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

برای بازی مهم فردا آماده هستیم


 بابت تاخیر حضورم عذرخواهی می‌کنم. زمان بازی عوض شده اما این مهم نیست و در ساعت 15 سرما کمتر است. ما برای بازی مهم فردا آماده هستیم.

 

در مورد بازیکنان با باشگاه صحبت کنید


 کالدرون در مورد شایعه بازیکنی به نام جوناتا که صحبت هایی در مورد حضورش در پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: در مورد مذاکرات با بازیکنان باید با باشگاه صحبت کنید. تمام تمرکزم روی بازی‌ای است که داریم و فقط به آن فکر می‌کنیم.

 

به خاطر فشردگی بازیکنانم را تغییر می دهم نه اشتباهات


کالدرون در مورد خط دفاعی تیمش و اینکه با توجه به اشتباهات بازی اخیر مقابل گل گهر آیا تغییراتی در آن ایجاد می کند، بیان کرد: ‌نمی‌دانم چه اشتباهاتی را می‌گویید. روش من این است که با توجه به برگزاری 4 روز یک بار بازی‌ها تغییراتی را در تیم ایجاد می‌کنم. به خاطر اینکه بازی‌ها فشرده است و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان جود دارد و برخی از بازیکنان خسته می‌شوند. همیشه وقتی مسابقات فشرده بوده تغییراتی را در سیستم و ترکیب تیمم داشته‌ام.

 

اگر فردا گل اول را نزنیم، کار سخت می شود


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی فردا مقابل سایپا و اینکه می‌توانید با اختلاف بالا این تیم را ببرید، افزود: همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و ما تا اینجا بازی آسانی نداشتیم چرا که بازی با پرسپولیس برای سایر تیم‌ها یک بازی خاص است. همه می‌خواهند ما را ببرند و فکر می‌کنم فردا هم بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم بازی فردا سخت نباشد. رقبای ما همگی خوب هستند و خوب هم دفاع می‌کنند و اگر فردا نتوانیم گل اول را بزنیم کار سخت می‌شود.

 

ما مهاجم 190 سانتی متری نداریم


از سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در مورد کیفیت چمن ورزشگاه شهر قدس پرسیده شده که او در این زمینه گفت: تیم حریف بیشتر از ما از بازی مستقیم استفاده می‌کند اما ما مهاجم 190 سانتیمتری نداریم. سبک بازی ما به شکل دیگری است و ما روش خودمان را داریم. اگر زمین خوب نباشد دچار مشکل می‌شویم. البته زمین تمرین ما خوب نیست و بازیکنان می‌توانند فردا خودشان را با شرایط زمین وفق بدهند. ما در همین شرایط زمین، تمرین می‌کنیم.


همه از کیفیت بازی ترابی لذت می بریم


 از کالدرون در مورد ترابی و اینکه برخی ها او را با مسی مقایسه می کنند، پرسیده شد که او در این زمینه بیان کرد:‌ به نظرم این مقایسه‌ها نباید انجام شود اما انجام می‌شود و مشکلی هم نیست. ولی ترابی خیلی آماده است و خوشحالم که بازی‌های ترابی را می‌بینم. همه ما از کیفیت بازی ترابی لذت می‌بریم و به همین دلیل خیلی خوشحالم.

 

من تصمیم می گیرم چه کسی بازی کند یا نکند


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در مورد اینکه عالیشاه از فهرست پرسپولیس خارج شده اما سیامک نعمتی به فهرست بازگشته،‌گفت:‌ من مربی تیم هستم و در مورد 25 بازیکن تیم من تصمیم می‌گیرم. اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد و چه کسی نباشد. این تصمیمی است که همیشه من می‌گیرم و ممکن است بازیکنان و مردم با آن موافق نباشند اما این تصمیم سرمربی است.

 

من مشکلی با سیدجلال ندارم


 از کالدرون در مورد اینکه سیدجلال از کادر فنی تیم دلخور است پرسیده شد که سرمربی آرژانتینی اینگونه به این سوال پاسخ داد: رابطه من و کاپیتان خیلی خوب است. او  هر وقت بازی کرده یا نکرده رفتاری حرفه‌ای داشته. نمی‌دانم خبرنگاران دنبال جنجال هستند؟‌برخی خبرنگاران دنبال جنجال می‌گردند. من مشکلی با سیدجلال ندارم. رابطه خوبی با هم داریم. همانطور که در ابتدای فصل هم گفتم سه دفاع وسط بین‌المللی و عالی داریم. و وقتی دو نفرشان بازی می‌کنند یه نفرشان بیرون می‌ماند. ما هر 4 روز یک بار بازی داریم و به همه بازیکنانمان هم نیاز داریم.

 

گروه آسیاییمان را دوست دارم


کالدرون در واکنش به سوالی در مورد قرعه تیم پرسپولیس بیان کرد: همه گروه‌ها سخت هستند اما گروهی که در آن قرار داریم را دوست دارم چرا که از تیم‌های رقیب شناخت خوبی دارم. من به تیمم اطمینان دارم و مسلما بازی‌های سختی خواهیم داشت اما امید دارم که به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. ما باید بازی به بازی جلو برویم. اما من همیشه زیاده خواهی دارم تا موفق شوم.

دیدگاه‌ها