کد خبر : 1655472 | 22 آذر 1398 ساعت 16:53 | 64.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین اودگارد:

قبل از رئال مادرید از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم

مارتین اودگارد، ستاره نروژی رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در سوسیداد حضور دارد، از پیشنهاد بارسلونا با خودش قبل از پیوستن به رئال پرده برداشت.

قبل از رئال مادرید از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد نروژی در سال ۲۰۱۵ به رئال مادرید پیوست. با وجود این که در آن زمان از اودگارد به عنوان یکی از بزرگترین استعداد های دنیای فوتبال یاد می شد اما او نتوانست که از همان ابتدا در ترکیب لوس بلانکوس جا بیفتد؛ موضوعی که باعث شده او طی فصول اخیر دائماً به تیم‌هایی نظیر هیرنفین، ویتسه و در آخر رئال سوسیداد قرض داده شود.

هافبک نروژی روز شنبه و در حالی که ۲۱ ساله خواهد شد با سوسیداد در برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت. حالا و پیش از این دیدار حساس اودگارد از پیشنهاد بارسلونا به خودش قبل از پیوستن به رئال مادرید پرده برداشته است. او در این باره گفت: " تیم‌های زیادی برای جذب من با پدرم ملاقات داشتند. بله حتی یک بار پدر من به بارسلونا سفر کرد اما این انتقال نهایی نشد. من فکر می کنم که سبک فوتبال من متناسب با بارسلونا است اما این نظر را درباره رئال مادرید نیز دارم. آنها همیشه میل به پیروزی دارند و با سبک هجومی بازی می کند. من فوتبال اسپانیا را دوست دارم چرا که در اینجا همه تیم‌ها قدرتمند هستند."

 

 

1453519



اودگارد در ادامه پیرامون تقابل با بارسلونا و البته لیونل مسی در بازی روز شنبه گفت: " مسی و رونالدو در جهان بهترین هستند و بازی در برابر آنها همیشه خاص خواهد بود. واقعاً سبک بازی لیونل مسی را دوست دارم و می توانم با مشاهده او چیزهای زیادی یاد بگیرم. با این وجود مسی در سطح دیگری است و من نمی‌توانم خودم را با او مقایسه کنم. بارسلونا نیز تیم بسیار خوبی است اما فکر می‌کنم که ما می‌توانیم همه تیم ها را شکست دهیم. ما در مقابل رئال مادرید و اتلتیکو مادرید خوب عمل کردیم و می‌خواهیم بارسلونا را نیز به دردسر بیندازیم."

دیدگاه‌ها