کد خبر : 1655475 | 22 آذر 1398 ساعت 17:39 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

جسم آبی‌ها در تهران، فکرشان در رم (عکس)

در فاصله 24 ساعت مانده به بازی استقلال برابر شاهین بوشهر هنوز تکلیف نیمکت آبی ها مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در شرایطی فردا در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف شاهین قعرجدولی می رود که هنوز مشخص نیست تا شروع این بازی آیا استراماچونی روی نیمکت استقلال خواهد نشست یا نه.

 

آندره آ استراماچونی یک روز قبل از دیدار با پیکان به دلیل مشکلات مالی ایران را ترک کرد و دقیقا از همین روز بود که از اعضای هیئت مدیره استقلال گرفته تا مدیران وزارت ورزش و حتی وزارت امور خارجه دست به کار شدند تا این مربی ایتالیایی را به ایران برگردانند.

 

امروز مدیران استقلال موفق شده اند پول استراماچونی را به حسابش واریز کنند و حالا در انتظار بازگشت این مربی ایتالیایی هستند، امروز استراماچونی در مصاحبه ای اعلام کرد که آماده بازگشت به ایران هستند اما هنوز زمان دقیق بازگشت این مربی ایتالیایی مشخص نیست.

 

1459558

 

بازیکنان  استقلال امروز در شرایطی آخرین تمرین تیم خود را قبل از بازی با شاهین بوشهر برگزار کردند که به نظر تمام فکر و ذکر آنها به رم بوده است، جایی که استراماچونی در آن حضور دارد و آبی ها می خواهند بدانند آیا او فردا روی نیمکت آبی ها خواهد نشست یا نه.

 

استقلالی ها برای اینکه از کورس رقابت برای قهرمانی عقب نیفتند نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی با شاهین دارند و حضور استراماچونی در این راه می تواند بسیار به آبی ها کمک کند.

دیدگاه‌ها