کد خبر : 1655476 | 22 آذر 1398 ساعت 17:40 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

با انتشار فهرست اولیه توسط استیلی؛

11+1 بازیکن به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند

حمید استیلی نام 11 بازیکن را در لیست اولیه خود برای از سرگیری اردوهای تیم امید اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در دوره نوزدهم آغاز شد و رقابت ها با برگزار سه دیدار در مازندران (نساجی و شهر خودرو)، تبریز (تراکتور و فولاد) و اصفهان (سپاهان و پیکان) پیگیری شد.
پیش از آغاز این بازی ها، حمید استیلی از ثبت نام 50 نفر از بازیکنان تیم امید و ارائه نام آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده بود و حالا پیش از اینکه سه مسابقه اول هفته پانزدهم خاتمه یابد، فهرست بازیکنان دعوت شده را به عنوان لیست اول، روی خروجی سایت فدراسیون قرار داده است.

 

بر این اساس بازیکنان زیر باید روز آینده خودشان را به کادر فنی تیم امید ایران معرفی کنند:

 

امید نورافکن و محمد محبی(سپاهان) رضا شکاری و محمد رضا آزادی (تراکتورسازى) عارف آغاسى و مجتبی نجاریان (فولاد خوزستان) علی شجاعی و رضا دهقانی(نساجى مازندران) علی شهسواری و محمد خدابنده لو (پیکان) و سینا زامهران(شهر خودرو) نفراتى  هستند که مى بایست روز شنبه ٢٣ آذر ساعت ١٢ در هتل آکادمى فوتبال خود را به کادر فنى تیم امید معرفى کنند.

 

1459559

 

همچنین محمد مهدى مهدى خانى بازیکن باشگاه واراژدین کروواسى نیز از روز دو شنبه به اردوى تیم المپیک اضافه خواهد شد.

 

پس از برگزاری بازی های روز دوم هفته پانزدهم، اسامی سایر بازیکنان اعلام خواهد شد.


گفتنی است در این لیست نام بازیکنان نظیر رضا دهقانی و مجتبی نجاریان دیده می شود که در آخرین اردوی تیم امید حضور نداشتند ولی با نمایش هایی که در هفته های اخیر با پیراهن تیم های فولادخوزستان و نساجی مازندران داشته اند، نظر استیلی را جلب کردند تا شانسشان برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها