کد خبر : 1655508 | 22 آذر 1398 ساعت 18:55 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت؛ هیجان نیمکت تراکتور در هوای برفی

مربی جدید تراکتوری ها پس از روزهای ابتدایی لیگ، باز هم در کنار قرمز پوشان قرار گرفت. او امروز در کنار خط هیاهوی بسیاری برای راهنمایی بازیکنان تراکتور در زمین به راه انداخته بود.

ساکت؛ هیجان نیمکت تراکتور در هوای برفی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ساکت الهامی از ابتدای لیگ نوزدهم به عنوان دستیار مصطفی دنیزلی کارش را با تراکتوری ها آغاز کرده بود پس از چند هفته اقدام به ترک این تیم کرد و راهی دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی شد.


الهامی که به گواه بازیکنانی که با وی کار کردند یکی از مربیان کاربلد فوتبال ایران محسوب می‌شود، هفته گذشته و پس از استعفای دنیزلی باز هم به جمع تراکتوری ها اضافه شد تا به هدایت تبریزی ها بپردازد. او امروز و پس از چند ماه باز هم در یک بازی در کنار تراکتوری ها بود و اتفاقا مدت زمان زیادی را در کنار خط طولی زمین ایستاد و بارها و بارها به هدایت بازیکنان پرداخت و با سر وصدایی که در محوطه فنی تیمش به راه انداخته بود تمرینات و اتفاقاتی که پیش از این بازی آنها را مرور کرده بودند را به بازیکنان تراکتور یادآوری می کرد.

 

1459636

 

جنب و جوش فراوان مربی تراکتوری ها در محوطه فنی آن در هوای بسیار سرد ورزشگاه باعث هیجانی شده بود که با توجه به آرامش و حرکات آرام و ساده دنیزلی، ماه ها بود در کنار نیمکت تراکتوری ها را ندیده بودیم.


گل رضا اسدی در این دیدار باعث شد تا تراکتوری‌ها یکی از تیم‌های پیروز در پایان بازی های هفته نوزدهم لقب بگیرند. تیمی که پس از پنج دیدار، توانست باز هم به پیروزی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها