کد خبر : 1655513 | 22 آذر 1398 ساعت 19:11 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

پپ شایعه جدایی را تکذیب کرد

گواردیولا: بند جدایی؟ حقیقت ندارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، شایعه وجود بند جدایی در قراردادش با این باشگاه در پایان فصل جاری را رد کرد.

گواردیولا: بند جدایی؟ حقیقت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا که در تابستان 2016 به منچسترسیتی پیوست، سال گذشته قراردادش را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کرد. اما به تازگی رسانه های انگلیسی ادعا کردند که بندی در قرارداد این مربی اسپانیایی وجود دارد که براساس آن، او می تواند یک سال زودتر به حضورش در اتحاد پایان بدهد. اما گواردیولا تاکید کرد که هیچ برنامه ای برای جدایی از سیتی ندارد و وجود بند سری در قراردادش را رد کرد.

او گفت:" نه، این خبر درست نیست. من در مورد برنامه ام برای ماندن در سیتی، چند هفته قبل صحبت کردم."

سیتی در این فصل با بحران مصدومیت روبرو است و آسیب دیدگی مدافعان میانی این تیم از جمله آیمریک لاپورته، باعث شده تا گواردیولا از فرناندینیو در مرکز خط دفاعی استفاده کند.

با این وجود، سرمربی سیتی شایعه به خدمت گرفتن ناتان آکه، مدافع میانی هلندی بورنموث در بازار نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد.

 

1457136

 

او به خبرنگاران گفت:" بازیکنانی که فصل را آغاز کردند، فصل را به پایان خواهند رساند. خریدی نداریم. خرید آکه؟ نه، چنین موضوعی مطرح نیست."

فیل فودن، ستاره 19 ساله سیتی، در دیدار مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی به میدان رفت و موفق به گلزنی هم شد. گواردیولا تاکید کرد که اعتماد زیادی به این بازیکن دارد و احتمال دارد از او در ترکیب اصلی تیمش در دیدار این هفته مقابل آرسنال استفاده کند.

" او در 19 سالگی، 50 بازی برای سیتی که یکی از بهترین تیم های اروپاست، انجام داده است. ما از او راضی هستیم. او چهارشنبه شب بازی خیلی خوبی انجام داد و می تواند در بازی های آینده هم فوق العاده کار کند.

او شایستگی این را دارد؛ با توجه به تمریناتی که انجام می دهد و همین طور شخصیتش. او دائما در حال پخته تر شدن است. او بازی های زیادی انجام داده، شاید در همه بازی ها، 90 دقیقه بازی نکرد اما در لحظات زیاد و دشواری با تیم بود. ما اعتماد زیادی به او داریم."

دیدگاه‌ها