کد خبر : 1655540 | 22 آذر 1398 ساعت 20:14 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: ال کلاسیکو؟ فعلاً به سوسیداد فکر می کنیم

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، معتقد است که بازی الکلاسیکو نیز مانند همه بازی ها ۳ امتیاز دارد و تمرکز این تیم در حال حاضر روی در دیدار برابر سوسیداد است.

والورده: ال کلاسیکو؟ فعلاً به سوسیداد فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از سری مسابقات هفته هفدهم لالیگا مهمان سوسیداد خواهد بود. بلوگرانا طی چند سال اخیر همواره با مشکلات زیادی در زمین سوسیداد روبرو شده است و به نظر می رسد که در بازی فردا نیز جدال سختی را پیش رو خواهد داشت. شاگردان ارنستو والورده در حال حاضر با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا در حالی فردا به مصاف سوسیداد می‌رود که آن ها قصد دارند با یک پیروزی خوب و با روحیه ای بالا به استقلال دیدار الکلاسیکو روزچهارشنبه بروند.

ارنستو والورده دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بارسلونا مقابل سوسیداد شرکت کرد.

دیدار برابر سوسیه داد؟

در دو فصل اخیر موفق به شکست سوسیداد در آنوئتا( استادیوم سوسیداد ) شده ایم اما با این وجود بازی در اینجا همواره سخت و دشوار است و مطمئن هستیم که دیدار فردا نیز همین طور خواهد بود. بازیکنان سوسیداد توپ را از عقب دریافت و به حرکت در می آورند. مورنو و اودگارد ارتباط خوبی با خط حمله خود ایجاد می‌کنند و به طور کلی فکر می‌کنم که آنها تیم فوق‌العاده ای هستند.

 

 

1459656

 


ال کلاسیکو؟
مجبور نیستم به سوالات درباره ال کلاسیکو جواب بدهم. ما فردا بازی مهمی داریم و دیدار برابر سوسیداد نیز مانند ال کلاسیکو سه امتیاز امتیاز دارد. در حال حاضر تنها به سوسیداد فکر می‌کنیم.

شایعات خرید پدرو توسط بارسلونا؟
پدرو بازیکنی است که در تاریخ باشگاه بارسلونا جای دارد. او جام های زیادی را با بارسا کسب کرده اما در حال حاضر بازیکن باشگاه دیگری است. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مصدومیت آرتور؟
او بعد از بازی های ملی دچار مصدومیت شد و پس از دیدار با اتلتیکو نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند. فکر می‌کنم که او نمی‌تواند در بازی فردا بارسلونا را همراهی کند اما باز هم در این باره تردیدهایی وجود دارد.

بازگشت راکیتیچ به ترکیب اصلی؟
حالا بیشتر از قبل در ترکیب حضور دارد. فکر می‌کنم که او نسبت به قبل بهتر شده است. راکیتیچ در رقابتی در پستش وجود داشته پیروز شده و به همین دلیل بیشتر بازی می‌کند.

درخشش فاتی؟
همه چیز برای او طبق خواسته هایش پیش می رود. فاتی در لیگ قهرمانان گلزنی کرده و حالا کاملاً آرام است. در رسانه ها نیز صحبت های زیادی درباره او مطرح می شود. فاتی در حال حاضر کمی مشکل زانو دارد که بابت آن نگرانی هایی داریم. امیدواریم که چیز مهمی نباشد.

 

 

1459655



شایعات علاقه اینتر به ویدال؟
نقل و انتقالات هنوز آغاز نشده است. ما نیز اظهارنظری درباره آن مطرح نمی‌کنیم؛ البته شاید اینتر این کار را انجام داده باشد. به هرحال سه بازی تا آغاز کریسمس داریم و در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها