کد خبر : 1655544 | 22 آذر 1398 ساعت 20:24 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش 86دقیقه‌ ای ساسان علیه فولادی‌ها

یکی از برنامه های اصلی امروز تراکتورسازی در دیدار با فولاد خوزستان، استفاده از فضای پشت مدافعین با پاس های بلند و تیزهوشی ساسان انصاری بود.

تلاش 86دقیقه‌ ای ساسان علیه فولادی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از پنج هفته نبردن، امروز توانست در تبریز برابر فولاد با تک گل رضا اسدی پیروز شود و وضعیتش در جدول را بهبود ببخشد. از نکات جالب بازی حضور تعداد زیادی از بازیکنانی بود که سابقه بازی در دو تیم را داشتند.

 

رشید مظاهری، اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده و ساسان انصاری از تراکتور و احمد عبدالله زاده و عارف آقاسی از فولاد سابقه بازی در دو تیم را در لیگ برتر دارند.  در این بین فولادی‌های سابق درخشان ظاهر شدند. رشید مظاهری با سه سیو عالی تیمش را به برد رساند، محمدرضا خانزاده با پاس گل زمینه ساز پیروزی شد.

 

ساسان انصاری نیز که 86 دقیقه در زمین بود یکی از اصلی ترین محورهای حمله تراکتور در این دیدار بود، پاس های بلند از میانه میدان یک فضای خوب برای انصاری ایجاد می کرد تا وی با سرعت و هوش بالای خود بتواند در موقعیت گل قرار بگیرد یا هم‌تیمی هایش را در فرصت مناسب برای گلزنی قرار بدهد. او 86 دقیقه با جنب و جوش فراوان مدافعین فولاد را اذیت کرد تا کمی نزدیک تر به دروازه خط دفاع را ببندند و نتوانند پیشروی زیادی داشته باشند.

دیدگاه‌ها