کد خبر : 1655606 | 23 آذر 1398 ساعت 10:53 | 115.2K بازدید | 0 دیدگاه

کت و شلوار استراماچونی از نخ طلا است؟

جواب فتح‌الله‌زاده به بیرانوند: خوشگل من!

در حالی که تلاش جدی و شبانه روزی برای بازگرداندن آندره آ استراماچونی در حال انجام است برخی از پرسپولیسی ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

جواب فتح‌الله‌زاده به بیرانوند: خوشگل من!

به گزارش" ورزش سه" علیرضا بیرانوند یکی از این پرسپولیسی ها است که شب گذشته انتقادش به این موضوع را از طریق یک پیامک به برنامه "ورزش از نگاه 2" فرستاد. مهدی محمد نبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و علی فتح الله زاده شانس تصاحب صندلی مدیرعاملی استقلال شب گذشته میهمان این برنامه در تلویزیون بودند و محور بحث رفتن و بازگرداندن آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و شرایط حال حاضر باشگاه استقلال بود.


در بین بحث فتح الله زاده و نبی , مجری برنامه اعلام کرد که علیرضا بیرانوند پیامکی با این مضمون فرستاده است:" چرا زمانی که برانکو رفت کسی از وزارت ورزش دنبال او نرفت. آیا کت و شلوار استراماچونی از نخ طلا درست شده است یا آقای عراقچی و دوستان وزارت ورزش فقط دنبال کار باشگاه استقلال هستند."


البته فتح الله زاده مثل همیشه در این مواقع پاسخی داشت و در جواب بیرانوند گفت:" رئیس جمهور ما با رئیس جمهور ترکیه درباره پرسپولیس صحبت کردند و ما نگفتیم چرا؟!(خطاب به بیرانوند) خوشگل من!"
نبی هم در در ادامه گفت:" درباره موردی که آقای بیرانوند گفت من فکر می کنم که در مورد آقای برانکو هم همین اتفاق افتاد اما رسانه ای نشد. همان زمان آقای سلطانی فر با سفیر ما در کرواسی صحبت کردند اما ما رسانه ای نکردیم. آبی ها دنبال رسانه ای کردن هستند. هم وزیر ورزش ، هم وزارت خارجه و همچنین سفیر ما در کرواسی این ماجرا را پیگیری کردند اما ایشان با باشگاه عربستانی قرارداد بسته بود."

 

دیدگاه‌ها