کد خبر : 1655632 | 23 آذر 1398 ساعت 12:48 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری امروز جراحی می‌شود؛ 2 ماه دوری از میادین

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، فرانک ریبری ستاره فیورنتینا امروز از ناحیه ساق پا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و دو ماه از میادین دور خواهد بود.

ریبری امروز جراحی می‌شود؛ 2 ماه دوری از میادین

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فیورنتینا تایید کرد که بعد از انجام معاینات دقیق روی فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این تیم مشخص شده که او باید از ناحیه ساق پا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ریبری اخیرا از ناحیه یکی از رباط‌های پایش دچار کشیدگی شدید شده و مصدوم شده بود. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ریبری امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

1459527

 

در بیانیه باشگاه که امروز منتشر شده چنین آمده:" فرانک ریبری به همراه پزشک باشگاه فیورنتینا، دکتر لوکا پنگوئه و فیزیوتراپ باشگاه، سیمونه میکلاسی، امروز به آلمان پرواز کردند تا روی ساق پای ریبری در بیمارستان موراناو آلمان یک عمل جراحی انجام شود".

 

1459526

 

در ادامه بیانیه فیورنتینا آمده:" عمل جراحی روی پای ریبری توسط پروفسور یوهانس گابل انجام خواهد شد. بعد از پایان عمل، باشگاه فیورنتینا اطلاعات بیشتر درباره شرایط ریبری و زمان بازگشت او به میادین را اعلام خواهد کرد".

 

اما خبرگزاری ایتالیایی آنسا می‌گوید انتظار می‌رود این ستاره سابق بایرن مونیخ و بازیکن فعلی فیورنتینا دست‌کم دو ماه از میادین دور بماند.

 

دیدگاه‌ها