کد خبر : 1655634 | 23 آذر 1398 ساعت 13:25 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی میلنر با کلوپ: مربی منتظر تمدید من بود!

جیمز مینلر ستاره لیورپول بعد از تمدید دو ساله قراردادش با این تیم به یورگن کلوپ که او هم همزمان قراردادش را تمدید کرده بود شوخی کرد و گفت کلوپ احتمالا منتظر تمدید او بوده است.

شوخی میلنر با کلوپ: مربی منتظر تمدید من بود!

به گزارش "ورزش سه"، جیمز میلنر، ستاره کهنه‌کار و 33ساله لیورپول روز پنج‌شنبه با امضای یک قرارداد جدید، قرارداد خود با این باشگاه را که در روزهای پایانی خود بود تمدید کرده و حالا تا پایان فصل 2021-2022 بازیکن قرمزهای آنفیلد است. میلنر اما با توجه به اینکه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول هم تقریبا همزمان با او قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده بود با او شوخی کرده و می‌گوید انگار سرمربی تیم منتظر تمدید قرارداد او بوده تا تصمیم نهایی‌اش برای تمدید را بگیرد.

 

1459838

 

میلنر در پایان یک روز شلوغ و موفق برای مدیریت لیورپول پشت میز نشست و  قرارداد خود را تمدید کرد. چند ساعت قبل یورگن کلوپ هم  قراردادش با این تیم را تا سال 2024 تمدید کرده بود.

 

میلنر بعد از امضای قرارداد جدیدش در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول با سرمربی‌اش شوخی کرد و گفت:" به نظر می‌رسد که سرمربی صبر کرده تا ببیند آیا من با باشگاه تمدید می‌کنم یا نه تا درباره تمدید خودش تصمیم بگیرد. این باعث می‌شود من بیشتر احساس مهم بودن پیدا کنم!".

 

1459836

 

میلنر در سال 2015 به لیورپول ملحق شده و در صورتی که قراردادش را تمدید نمی‌کرد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست بدون پرداخت هیچ مبلغی باشگاه را ترک کند.

 

دیدگاه‌ها