کد خبر : 1655637 | 23 آذر 1398 ساعت 13:48 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آقای خاص به جدایی ستاره دانمارکی

مورینیو: به اعتماد کریستین اریکسن خیانت نمی‌کنم

در میانه شایعات متعدد درباره جدایی قریب‌الوقوع کریستین اریکسن از تاتنهام، ژوزه مورینیو سرمربی جدید این تیم می‌گوید به اعتماد اریکسن خیانت نخواهد کرد.

مورینیو: به اعتماد کریستین اریکسن خیانت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات زیادی درباره جدایی قریب‌الوقوع کریستین اریکسن از تاتنهام وجود دارد و گفته می‌شود او که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد راهی رئال مادرید یا منچستریونایتد خواهد شد، ژوزه مورینیو می‌گوید با اریکسن صحبت کرده و نمی‌خواهد به اعتماد او خیانت کند.

 

1459842

 

به گزارش دیلی‌استار، اریکسن در دیداری که با مورینیو داشته به او گفته که قصد ترک باشگاه را دارد و یا بعد از پایان قراردادش در تابستانی آتی از اسپرز خواهد رفت یا در صورتیکه باشگاه بتواند او را به فروش برساند حتی در ماه ژانویه هم با خروج از تاتنهام موافقت خواهد کرد.

 

اریکسن تابستان گذشته هم قصد داشت تاتنهام را ترک کند ولی در نهایت در این تیم ماندگار شد. مورینیو که اخیرا بعد از اخراج مائوریسیو پوچتینو سکان هدایت تاتنهام را بدست گرفته در پاسخ به خبرنگاران درباره صحبتش با اریکسن، از گفتن اینکه بین آنها دقیقا چه گذشته خودداری کرد.

 

1459841

 

مورینیو در این باره به خبرنگاران گفت:" من فقط این را می‌دانم که قرارداد اریکسن در پایان فصل جاری تمام می‌شود. صحبتهایی که من و کریستین با هم داشتیم صحبتهای خصوصی بود و من نمی‌خواهم آنها را اینجا به اشتراک بگذارم".

 

سرمربی جدید تاتنهام در ادامه گفت:" این به نظر من یک مساله شخصی است و من آن را مطرح نخواهم کرد. کریستین با من خیلی صادق بود و من هم با صداقت با او صحبت کردم. رابطه خیلی خوبی بین ما وجود دارد، رابطه‌ای که از روز اول بین ما وجود داشته. نمی‌خواهم با رابطه‌مان و اعتماد او خیانت کنم".

 

مورینیو در ادامه گفت:" من صحبتهای صمیمی‌ای که با مدیریت باشگاه داشتم را با اریکسن در میان گذاشتم. او می‌داند که من بخش مهمی از باشگاه هستم ولی صحبت درباره آینده اریکسن چیزی نیست که من بگویم. او خودش اگر بخواهد با شما صحبت خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها